Big Tone Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Beerfest : Absolutt den beste komedien jeg noensinne har sett, den blir bare bedre og bedre for hver gang, herregud så hysterisk! JAH. Star Wars serien : Trenger jeg si noe? It's all gone Pete Tong :Utrolig sterk film, anbefalles på det sterkeste. En sann historie om en DJ, som er kokain avhenging, som blir døv og hvordan hans liv detter isammen og gjenbygges. Kjempe film Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 It's all gone Pete Tong :Utrolig sterk film, anbefalles på det sterkeste. En sann historie om en DJ, som er kokain avhenging, som blir døv og hvordan hans liv detter isammen og gjenbygges. Kjempe film Den filmen er nok ikke noe sann historie, selv om den framstilles slik. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Die Hard - Et av verdens beste actionfilmer noensinne laget. Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Får ta tre filmer som ikke er nevnt her, så nominasjonene mine har noe for seg: The Prestige - Manus og regimessig er dette en av de mest gjennomførte filmene jeg har vært borte i. Nolan er rett og slett i en klasse for seg selv. En ekstremt fascinerende historie om besettelse, hevn, rivaleri og hvor mye man er villig å ofre for magien. Once Upon A Time In The West - Tidenes beste western. Den håndfaste regien og bruken av den fantastiske musikken gjør dette til en bauta i filmhistorien. Legg til en spennende historie og noen herlige barske karakterer, og du har en film som funker på alle plan. The Godfather 2 - Stilfull, spennende og vellagd mafiafilm som det oser klasse av. Ser man alle tre filmene, skjønner man fort hvorfor Pacino gjør en av historiens beste rolletolkninger. En herlig gangsterfilm og et mørkt personlig drama på en og samme gang. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Pirates of the caribbean - The curse of the Black Pearl Her er Johnny Depp i toppform! Dette er den beste piratfilmen i moderne tid. Den har humor og action og bra skuespillere. Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Pirates of the caribbean - The curse of the Black PearlHer er Johnny Depp i toppform! Dette er den beste piratfilmen i moderne tid. Den har humor og action og bra skuespillere. 9007499[/snapback] Hvis den kun er den beste piratfilmen i moderne tid, hvorfor nominerer du den i en "verdens beste film"-kåring? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 The Pianist Den beste WW2 filmen med god margin. En sann historie om Europas beste pianist som blir den eneste overlevende etter at tyskerne bomber byen, og må overleve helt alene i ruinene. Fantastisk skuespillerprestasjoner. The Untouchables Min favoritt gangster/mafia-film. I min mening er den bedre enn Gudfaren og Scarface. Den sanne historien om hvordan Al Capones regime falt sammen på grunn av skattesnyteri. Fantastisk film! Spennende fra første start! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Får vi navnet vårt bak filmtitelen? Hadde vært hyggelig Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Og hvilket nummer det er. 1, 2, 3, 4, 5, osv Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Pirates of the caribbean - The curse of the Black PearlHer er Johnny Depp i toppform! Dette er den beste piratfilmen i moderne tid. Den har humor og action og bra skuespillere. 9007499[/snapback] Hvis den kun er den beste piratfilmen i moderne tid, hvorfor nominerer du den i en "verdens beste film"-kåring? 9008329[/snapback] Jeg sa ikke at det "kun" var den beste piratfilmen.. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Får vi navnet vårt bak filmtitelen? Hadde vært hyggelig 9009072[/snapback] Skal fikses, men jeg har ikke tid akkurat nå Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ghost in the Shell Kom ut i 1995, og var en av tidenes beste animerte tegnerfilmer noen sinne. Animasjonene var "state of the art" og historien var eksepsjonell. Filmen(e) inneholder problemstillinger som kan i virkeligheten bli aktuelle i fremtiden. Et ekte mesterstykke. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Sin City må jo selvfølgelig være med. Genialt film av Frank Miller. Skikkelig spekulativ vold på sitt beste. Endret 5. juli 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 The Departed Denne filmen har en bra story, gode skuespillere og kjeder deg ikke ett sekund! Konge gangsterfilm! The Pursuit of Happyness Will Smith spiller sin beste rolle i denne filmen! En rørende film! Lenke til kommentar
Speik Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) The Departed er konge! Elsker oppbyggingen i den filmen, og for ett klimaks! Endret 5. juli 2007 av Speik Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei, hvis Treasure Planet, Beerfest (haha?), It's all Gone Pete Tong og Anchorman kan være med, kan Jaws 3 også det. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei, hvis Treasure Planet, Beerfest (haha?), It's all Gone Pete Tong og Anchorman kan være med, kan Jaws 3 også det. 9011326[/snapback] Se litt på imdb du Lenke til kommentar
Speik Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Var ganske skeptisk til Beerfest, men så har den jo faktisk 6,5 på imdb.. Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Tidenes beste film har ikke 6.5 i snitt på IMDb. Den har absolutt ingenting å gjøre i en slik avstemning, med mindre det skal være 17500 alternativer :/ Endret 5. juli 2007 av atsjoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg