LucarioX Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 I de listene av Sony ting som skal bli temaet på E3 virker det litt som om det er PS3 som står i fokus. Hva med oss som bare har PSP og ikke PS3 da? Skal ikke vi få noe snacks og slikt? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Setter en knapp på ny versjon av psp og en del eksklusive spill vil bli vist.. tror sony har mye bra på vei til psp. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Håper du har rett Mye av det nye som kommer til PSP fortiden er bare nye muligheter for å koble PSP opp mot PS3, er litt synd da jeg ikke har noen PS3, dog ønsker jeg meg en, men den er så dyyyyyr Har lyst på noen ferske spill til konsollen, hvorfor ikke enda et Jak and Daxter spill? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Crush (IGN Score: 8.9) er ganske nytt og bra. I tillegg så har evt. venner muligheten til å dele PS1 spill, dersom de har kjøpt det på deres PS3.. Forøvrig så ser PS1-spill mye bedre ut på den lille PSP-skjermen, enn oppskalert og blåst opp på en stor HDTV. Square Enix viser også Final Fantasy'et sitt.. Endret 3. juli 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Litt synd at jeg ikke har noen venner som har PS3 Er det noen andre lovlige måter å få PS1 spill til PSP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå