Pottitt Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hei! Jeg driver å tar lappen og var ferdig med alt det obligatoriske i feburar, men mangler fremdeles teoriprøva.. Tatt den en gang, men hadde 8 feil. Etter dette har jeg hatt liten tid og motivasjon til å ta den igjen. Det jeg lurer på er om hvor lenge kjøretimene mine er gyldige.. Må begynne på nytt hvis jeg venter for lenge? Lenke til kommentar
hanvar Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du trenger ikke å ta på nytt de tingene du allerede er ferdige med. Dersom du har kjørt ferdig alt obligatorisk så er du ferdig med det. Finnes ingen begrensninger på hvor lenge dette er gyldig, ubegrenset tid altså. Det eneste som kan skje dersom pausen blir for lang er at du glemmer noe av det du har lært. Dermed blir det lurt - ikke tvang - å ta noen flere timer før førerprøve. Men dette er ikke noe du må gjøre dersom du ikke ønsker det. Aller lurest er det å kjøre/øve hjemme til du får tatt teoriprøven, slik at du holder ved like alt det du kan. Lenke til kommentar
Pottitt Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Takk for svar! Blei litt stressa når mamma kom hjem og påstod at jeg bare hadde et halvt års tid fra jeg var ferdig med det obligatoriske til teoriprøva måtte være bestått.. Igjen! Tusen takk!! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Men teoriprøven er "kun" gyldig i 3 år dersom du ikke tar oppkjøringa. Det er ikke akkurat dårlig tid. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Så vidt jeg vet er teori prøven gyldig i kun et halvt år. Jeg vil også tro at du må ha ihvertfall en veiledende time igjen hvis det har gått veldig lang tid. EDIT: Sorry. Fant ut at det jeg skrev var feil. Endret 4. juli 2007 av jgrondal Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Tok teoriprøven senest idag, og på arket man får da man er er ferdig står det at den er gyldig i 3 år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå