OscarWoHA Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Beste spillet jeg har på PS3 til nå. Hvordan er Calling all Cars single player? Har ikke internett Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Desverre utrolig kjedelig i forhold til med flere. Selv om å spille mot bots kan være ok nok i perioder. Online med venner er det til tider hysterisk artig. Synd at man må låse opp flere biler i singleplayer, da disse oppgavene er noe tungvinte imo. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Synd at man må låse opp flere biler i singleplayer, da disse oppgavene er noe tungvinte imo. 9222686[/snapback] Enig der, hvis noen har en save game med opplåste biler så skrik ut. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Joho, ny rekk på rundt 8.5 mill Men n år dere sier å booste gjennom de points greiene, hva mener dere da? De 16 som teller ned til bonus, eller poengsummen som kommer opp da du tar bonuser, eller hva? Please fill me inn.. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Gratulerar med ny rekord, tidus2k4. Min nye er rett under 46 millonar. Kay Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 KayAU.. nå var du ikke noe snill Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kult spill! Hadde vært kult hvis Sony kom med en online coop addon etter hvert også! Lønner seg også å ta en titt på US store nå, da de har lagt ut Castlevania: SOTN , en av de beste Castlevania-spillene .. Lastet ned istad og det er rååått! Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 KayAU, kan jeg befriende deg? Er øverst på min venneliste, og trenger noe å strekke meg etter Min PSN ID er geofrank. Lenke til kommentar
MrPurple Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Lastet ned i natt, sitter vel med en knapp 2mill score som høyeste så langt, men det er definitivt mye morro for lite penger! Legg meg gjerne til som friend: PSN ID: Fludium Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 KayAU, kan jeg befriende deg? Er øverst på min venneliste, og trenger noe å strekke meg etter Min PSN ID er geofrank. 9227279[/snapback] Har stort hastighet med kurs mot toppen da Nå har jeg kun deg over meg på lista og du kan ta deg f... på at det er målet mitt. hehe Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har vel nesten 10 mill. Langt i fra toppen på vennelista som er nesten 90 mill Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 tar det lang tid å få 15mill? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Tar en stund ja, men steike hvor bra dette spillet er. Musikken er også litt tøff noen ganger litt "retro" musikk. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Arg, jeg har flyttet inn til store skumle Oslo, og greier ikke å finne stardust-brillene i flyttelasset. Uten dem er jeg tafatt og sjanseløs! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Kan jeg kjøpe dem av deg rekken min er på 7 mil elr noe =/ Bossen på tredje planet er ubervansklig Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Kan jeg kjøpe dem av deg rekken min er på 7 mil elr noe =/ Bossen på tredje planet er ubervansklig 9236807[/snapback] Dei to UFO-ane? Berre prøv å halde dei samla, og unngå å få dei i motfase. Dvs., prøv å få dei til å skyte samstundes. Ellers trur eg det fungerar greit å bruke den eine som skjold mot den andre. Med ein kraftig ice splitter burde det ikkje vere noko problem å ta ut dei første 2-3 motorane. For å ta den siste, boost tvers igjennom, so er du med ein gong på baksida. Minnar òg om at du kan booste rett igjennom kuler, samt at ei bombe kan fjerne kulene rundt deg. Forøvrig har eg auka rekorden min litt. Den nye summen som må slåast er 79,3 millionar. Kay Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hah! Bøy dere i støvet for mine ca 600.000! Kjøpte det i går og rakk ikke å spille så mye. Men dette var dritfett og "bare et spill til"-faktoren er veldig høy. Holdt på å glemme en avtale mens jeg spilte (hvis ikke jeg hadde blitt ringt opp og blitt mint på den). Foreløpig er min highscore på ca 35.000 plass, men jeg skal klarte oppover. Lenke til kommentar
Killer-B Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hehe, må si meg enig i det med "bare én runde til"-faktoren. Steike, så avhengighetsskapende dette spillet er. Rekorden min er på 21 mill +/-. PSNID: erlendo Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Litt seint ute jeg. Lastet det ned i dag og det var sinnsykt fett Legg meg til de som vil : betebete Jeg husker ikke scoren jeg fikk. Men er det sånn at hvis jeg bare plukker opp en farge oppgradering så blir den bedre enn hvis jeg plukker opp alle mulige farger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå