Landeplagen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Her Ser mektig bra ut, syntes jeg. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Ser jo ut som det blir bra, men litt vanskelig å se helt hvordan det blir grafisk da det var filmet av et tv Men får håpe dette kan bli bedre enn Tony Hawk da Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Lurar på om skateboardet har motor, slik som i tony hawk. Lenke til kommentar
exmx Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Lurar på om skateboardet har motor, slik som i tony hawk. 8999218[/snapback] haha. Bra sagt! så sant så sant Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Lurar på om skateboardet har motor, slik som i tony hawk. 8999218[/snapback] Nei, det har ikke det. Du må sparke ifra med en av knappene. Lurer på om det til og med er to knapper, alt ettersom hvilket bein du vil sparke fra med... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Blir moro med noe mer realistisk en Tony Hawk. Ser lovende ut, til tross for at det er EA Burde ikke denne vært under Felles-kategorien? Det kommer til PS3 også? Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Very niiiice Men håper det er blitt gjort noe med animasjonene og kræsjlandingene. For de så ikke helt "der oppe" ut. Men godkjent Blir uansett Skæit på meg.. Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Ser helt klart bra ut, men det virker litt for "klinisk" for meg, da Tony Hawk heller har litt mer liv og fargerike omgivelser Blir sikkert bra, men satser heller på det nyeste til Tony^^ Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Tony hawk kommer nok bare til å bli søppel i mine øyne.. satser heller på SKATE. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Tony hawk kommer nok bare til å bli søppel i mine øyne..satser heller på SKATE. 9000793[/snapback] TH-serien har kommet på bedringens vei med P8, synd at frameraten ble så dårlig. Jeg har fortsatt troen på Neversoft, men TH-serien har misten mye av sjarmen. THPS 3 og 4 er blandt verdens beste spill IMO. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Blir vel å teste demo av begge; SKATE og THPG, så får vi se hvilket som er verdt pengene. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 HVA? Går det ikke an å hoppe 30 meter opp i lufta og ta en "trippel-1337-supersalto" med 9050 grader rotering?? Hva er dette for et slags skate spill? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Blir deilig å slippe det der "become the world champion of skateboarders" og Jackass-tullet! Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 sant sant blir digg å slippe det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå