xxexx Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Familien min bestilte Tele2-FriFamilie for noen uker siden. Idag kom det melding på mobilen at Tele2 hadde oppgradert kortet mitt til tele2 kompis. Skjønner jo at det er jo fint, fordi jeg uansett kan ringe gratis til familien. men det er ikke gratis å sende melding til andre som har tele2 når man har kompis. Jeg vil jo selvfølgelig både sende melding og ringe grtis til familien min, noe jeg skulle gå bra med tele2 FriFamilie. Hvordan blir dette nå når jeg har Kompis?? Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 For det første har du nok ikke FriFamilie side du sier du har Tele2. For det andre så ringer du gratis til alle med Tele2 når du har Tele2 Kompis. Du sender ikke SMS og MMS gratis etter det jeg vet. SMS og MMS er vel gratis innenfor familien (Det er ihvertfall det hos Telenor og Netcom). Lenke til kommentar
Pillin Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Litt usikker på om du har kontantkort eller ikke, dersom du har tele 2 kompis abonnement, så kan du ha både familie (gratis ringing og sms til alle andre i familien, altså på samme faktura) samtidig som du benytter deg av kompis abonemmentes goder (ringe gratis til alle med tele 2) Dersom du har kontantkort så ringer du gratis til alle med tele 2, men har ikke familie. Lenke til kommentar
hqui Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 For det første har du nok ikke FriFamilie side du sier du har Tele2. For det andre så ringer du gratis til alle med Tele2 når du har Tele2 Kompis. Du sender ikke SMS og MMS gratis etter det jeg vet. SMS og MMS er vel gratis innenfor familien (Det er ihvertfall det hos Telenor og Netcom). 8995645[/snapback] Tele2 Kompis er et abonnement. Med denne abonnementet ringer du med litt høyere priser. Til gjengjeld har 0 kr i fast avgift i mnd. Du ringer gratis til alle med Tele2 mobil kunder i Norge. Det er kun gratis med SMS innenfor Tele2 Famlie. MMS er ikke gratis enda. Du kan kombinere Tele2 Kompis abonnement i FriFamilie, da Kompis er et abonnement som tilsvarer Champion eller Mobil 45. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå