slettet_konto Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Kom over denne i dag OpenSolaris Starter Kit , denne kan du bestille helt gratis å den inneholder blandt annet : Solaris Express ( Developer Edition , denne kommer i ny versjon hver tredje eller fjerde måned . i motsetning til Community Edition som kommer med ny versjon ca. hver fredag ) Nexenta OS ( GNU/Solaris, dette er faktisk et GNU/Solaris system tro det eller ei , dette er ikke GNU/Linux . Nexenta er fortsatt på alpha stadiet men er mer en stabilt nok til vanlig bruk . Nexenta bruker apt-get som pakkestyrer slik som debian og ubuntu. ) BeleniX ( Dette er en live-cd basert på opensolaris , denne kan installeres på harddisk ) SchilliX ( Live-CD ) OpenSolaris Compiler ( for utvikling av programvare for sun ) OpenSolaris Source Code ( kildekoden til OpenSolaris ellers inneholder cd'en en masse dokumentasjon, guider med mer om Sun og opensolaris Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Bestilte en sånn for 2-3 måneder siden, men har ikke fått noe enda. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 det stod leveringstid 2-4 uker , men 2-3 måneder er lenge . tror det var noe slik jeg venta da jeg bestillte ubuntu cd'er en gang Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 fikk starter kitet mitt i dag Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Enda ikke fått mitt.. regner ikke med å få det heller, begynner å nærme seg 5 måneder siden jeg bestilte.. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 merkelig langtid Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 tok ca 5 måneder før min kom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå