Pilseboben Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 JEg har et Creative GF3 ti-200. dette kortet har 1 stk VGA utg, 1 stk DVI utg + 1 stk tv-ut. Med Nvidia sine drivere skal man kunne velge Twinview eller kloning. Dette får jeg ikke valgt, dette er bare et grått felt. hvis jeg skal bruke TV utgangen, så må jeg bruke TV-TOOL, men det jeg vil er å kunne bruke 2 skjermer eller 1 skjerm + tv, men ha separate skriverbord på hver skjerm. (se film på tv men dama surfer på nettet på pcen) en kompis av meg har det slik (Gaiward GF4mx) hvis jeg kobler til 2 skjermer, får jeg samme bilde på begge, ingen muligheter til separate instillinger eller.no :-( med mitt gamle kort virka dette (Gainward GF2mx) Det må da finnes en løsning på dette? Tv-tool er greit det, men det dekker ikke mine krav! HJELP!!! :-? jeg kjører winxp hvis det har noe å si, Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Hmm, svjv har ingen av Gf3-kortene mulighet for nView. Så du sliter kanskje litt. :/ Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg er jammen ikke helt sikker på om GF3 har støtte for to skjermer... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Når du har 2 skjermer tilkoblet, kan du ikke hake av for "Utvid Windows skrivebordet til denne skjermen" på skjerm nummer 2 ? Lenke til kommentar
Elf_ Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Prøv Creative sine drivere isteden for nVidia sine så vil det nok virke, disse laster du ned fra Creative sine sider Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Når du har 2 skjermer tilkoblet, kan du ikke hake av for "Utvid Windows skrivebordet til denne skjermen" på skjerm nummer 2 ? Det er iallefall et alternativ til nview, bruker det selv på GF4ti4600, men har ikke fått prøvd om TV-ut funker samtidig. Men dette må aktiveres i Det. 40, husker ikke akkurat hvor siden jeg ikke er hjemme for øyeblikket, men det ligger under display properties -> settings -> advanced -> [navn på skjermkortet, eg. GeForce 3 Ti 200] -> additional settings eller noe slikt, husker ikke helt. Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 støtter ikke gf3 nview?? -sukk.... men, skal prøve Creative sine drivere når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Poppen Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Heisan!! Koble monitoren til DVI kontakten på skjermkortet med et adapterPlugg i TV'en, restart og det skal virke. Funker her hvertfall... Lykke til Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Heisan!!Koble monitoren til DVI kontakten på skjermkortet med et adapterPlugg i TV'en, restart og det skal virke. Funker her hvertfall... Lykke til Har du samme kort som meg? (creative gf3 ti200?) og dette funka uten tv-tool? bare kloning? Lenke til kommentar
Neo Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 ingen geforce 3 kort støtter twinview sån helt uten videre. Kanskje man klarer å trikse til seg det på en eller annen måte..?? Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 ingen geforce 3 kort støtter twinview sån helt uten videre. Kanskje man klarer å trikse til seg det på en eller annen måte..?? KJIPT!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå