Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er fra før vant med Nokia, men vurderer å skifte fil til SE.. Trenger ny mobil som

a) kan "erstatte" mp3-spiller (for trening, turer etc), må kunne støtte større minnekort

b) ha så bra kamerakvalitet som mulig

c) være kjapp. Trege taster og treg funksjonalitet er døden.

Ser at SE er best på musikktelefoner, og jeg liker utseendet til W880i. Er det noen grunn til at jeg *ikke* burde velge denne fremfor W850i? Siden den "bare" har fått terningkast 3, mens den anbefalte W850i har terningskast 4.. merkelig.

Har f.eks W850i bedre kamera enn W880i? Noen som har erfaringer, tanker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har prøvd begge. Syntes W880i var relativt fin og sånn men W850i var bedre. De har samme kamera(om jeg ikke tar helt feil, føltes sånn på bildene de tok i allefall) og lyden på høyttalern til w880i er jo bare tragisk når du kjøper en musikk telefon til 4000 og får så dårlig lyd. lyden på høyttalern til w850i er ganske bra.

lyden på øreproppene til begge telefonene er ganske bra.

W880i er fin og sånn, men w850i er noe bedre når det gjelder funksjoner.

Lenke til kommentar
w850 finnes det forresten 8 gig minnekort til. Mens w880 bare har 2 gig.

8994108[/snapback]

Jeg har 4 gig til min w880i så det finnes :) finnes sikkert 8 gig og om man bare gidder lete litt rundt. Eneste jeg kanskje misliker litt med w880i er at knappene er utrolig små :) men det er en vane sak. Har ikke prøvd w850 men ser at den både har radio å blitz på kameraet.. dette er så og si noe jeg ikke trenger på en mobil..

Jeg har mp3 spiller for å høre på musikk jeg liker, ikke høre på radio.

Jeg har eget Kamera for bilder, hvorfor i alle dager skal jeg bruke mobilen til det :)

Lenke til kommentar

Ville ikke hatt w880i om jeg fikk den engang. Stygt knekkebrød av en telefon som er utrolig overpriset ( 4000 kr ) for en telefon som er dårligere enn en Nokia til tusenlappen. SE må le hele veien til banken dersom denne telefonen selger mye. Ren og skjær svindel. Gå for 850 telefonen i stedet.

Lenke til kommentar

Tele2 selger sort utgave av W880i med MPS70 høytallere til 2227kr inkludert alle avgifter. Dvs. man betaler 799kr for telefonene og 119kr pr. mnd i ett år.

Et skikkelig kupp spør du meg, jeg har ihvertfall bestilt. Desverre ingen tilbud på W850i.

Telcontar

Lenke til kommentar
Ville ikke hatt w880i om jeg fikk den engang. Stygt knekkebrød av en telefon som er utrolig overpriset ( 4000 kr ) for en telefon som er dårligere enn en Nokia til tusenlappen. SE må le hele veien til banken dersom denne telefonen selger mye. Ren og skjær svindel. Gå for 850 telefonen i stedet.

8999969[/snapback]

Hvilken Nokia til 1000-lappen? Nå lurer jeg fælt... :roll:

Dessuten; Billigste W880i får du for ca 3500 kr.

Lenke til kommentar
w850 finnes det forresten 8 gig minnekort til. Mens w880 bare har 2 gig.

8994108[/snapback]

Jeg har 4 gig til min w880i så det finnes :) finnes sikkert 8 gig og om man bare gidder lete litt rundt.

8999792[/snapback]

jeg har lett litt rundt med google men jeg finner ikke ms micro i 4 gb i norge. jeg så sandisk hadde 4 gb micro men det var den internasjonale siden..

hvor kjøpte du dette?

og jeg tviler på det finnes i 8 gb micro, iallefall ikke i norge enda? da hadde det vel fått oppmerksomhet fra media?

Lenke til kommentar
Dessuten; Billigste W880i får du for ca 3500 kr.

9001895[/snapback]

Likevel er det ingenting som kan forsvare den prisen for en slik telefon. Den er tynn og har en metallplate i front, ellers er den identisk med de fleste andre SE Wxxx telefoner på markedet pr dags dato. I tillegg er skjermen alt for liten.

Trådstarter: Du får mer telefon i W850, men anbefaler deg å teste navigasjonstasten før du drar visa'n :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...