Cho-san Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hei lurte berre på om det var noken her som viste om ei nettside der du kunne sjå om det er lov til å kufangar på bilen din. (i følge EØS reglar er det vist ikkje alle biler som har lov til å ha det) det eg lure på er om det er lov på ein subaru legacy? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Unnskyld at jeg spør men hvorfor skal du fange kyr med bilen? Kan ikke hunder gjøre det? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hei lurte berre på om det var noken her som viste om ei nettside der du kunne sjå om det er lov til å kufangar på bilen din. (i følge EØS reglar er det vist ikkje alle biler som har lov til å ha det) det eg lure på er om det er lov på ein subaru legacy? 8993825[/snapback] Det er lovlig på alle biler, men selve fangeren må tilfredsstille kravene i diverse EU-forskrifter, og det må kunne dokumenteres. sjekk ut offroad.no og BGNor. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hvis det er for å henge lykter på den, er det sikkert bedre(enklere) og kjøpe en lykteholder;) Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 1) trenger ikkje hunda til å springe etter kyr, det bruker vi ungane til neida bur langt frå gårdar 2) hmm, er klar over at sjølve fangaren må oppfylle visse krav, og det gjør den sjølvsagt, men det er no kommet krav om at det er kunn nokon biler som har lov til å bruker fagar. 3) kunne seff kjøpt lykteholder, men no har eg jo alt fangar + pluss at den ser jævli digg ut med fangaren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå