Gå til innhold

Lage målingssystem for kundeservice


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på jakt etter ideer til å lage et enkelt målesystem for kundeservice i min bedrift.

 

I dag er det ørten Excel ark som summeres.

 

Ser for meg et system der de enkelt kan registrere hva de har gjort og så oppdateres den enkeltes oversikt, samtidig med en totaloversikt.

 

Det er 10 personer som skal registere hvor mange tilbud som er sendt ut, og hvor mange aksepter som har kommet inn på forskjellige produkter.

 

Ser for meg et meget enkelt brukergrensesnitt der de velger hvem de er, og så står

______________________________________________________________

Navn: ["velg"]

 

tjeneste 1 sendt Antall: []

tjeneste 1 mottatt Antall: []

 

tjeneste 2 sendt Antall: []

tjeneste 2 mottatt Antall: []

 

osv

 

[Registrer]

______________________________________________________________

 

 

Dersom dette er i feil kategori beklager jeg, og håper den finner veien til riktig. Og bare fyr løs dersom det er vanskelig å forstå hva jeg mener.

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, flere må kunne gjøre det samtidig. Tenkte på Access, men vet ikke helt om det blir like enkelt som jeg skulle ønske da. De som skal registrere er rimelig "grønne".

 

Jeg ønsker primært en intranettside de kan åpne for å registrere, men hva som skal ligge bak har jeg ingen anelse om....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...