Izex Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Noen som har erfaring fra http://www.netconnection.no ? Ser ut som de har mye bra, blandt annet "Black Ice Extreme II" radiator som jeg har lett endel etter. Ellers akseptablet bra utvalg...kunne sikkert vært bedre hvis flere shoppa derfra 3dfxcool og microplex drar inn mye cash, men det er de jeg bruker til vanlig. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 warning warning.. dette temaet kommer til å bli stort! hehe.. søk på forumet etter netconnection.no så finner du massevis med meninger/advarsler om denne godsida.. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Beklager, litt n00b på forum greier...wow søkefunksjon også jo.. hehe - slett denne posten moderator Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 normal! Hvor er normal? Jorden kaller normal! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 <parodi> Ja, netconnection er bra, jeg har selv faatt mye gode saker og raad av dem. Skikkelig kundeservice og garanti og saant har dem ogsaa. Vi i netconnection lover deg at vi skal vaere aerlige, redelige, og spille med aapne kort. Gode kjoelere har dem ogsaa, og vi i netconnection selger kjoelere. mvh Fornoeyd NetConnection-kunde og Daglig Leder i NetConnection "Jeg-er-ikke-schizofren-og-det-er-jeg-ogsaa" Kenneth Hosethl </parodi> Lenke til kommentar
Izex Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 LarsC ? :o eeeh ja, si det... I'm a GEEK hehehehe and im proud of it god dammit 8) Lenke til kommentar
xthal Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 skjønner ikke hva det er alle syter så fælt over netconnection for... bestilte selv vannkjøkingsutstur for over 3000,- der, alt var greit untatt vanntanken, noe de sendte en mail om og at den kunne leveres tilbake i bytte mot ny vanntank. kjappe og greie med god kundeservice er nå mitt intrykk av dem da men men... :wink: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 LarsC ? :o eeeh ja, si det... I'm a GEEK hehehehe and im proud of it god dammit 8) Den var kanskje litt intern, den der. (Jeg regner med at du ikke forstod helt hva i helheimen jeg mente) Vår alles kjære normal er ikke særlig begreistret for Netconnection, for å si det mildt. Lenke til kommentar
Elf_ Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg syntes Netconnection er en helt ok butikk og handle gjenom jeg (har riktignok bare kjøpt Artic Silver hos de) men de svarte raskt på et par mail med spørsmål og sendte det som brev istedenfor pakke på forespørsel. Det er jo bra service synes jeg Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Det er ikke alle butikker som skryter av seg selv på forumet under psynonymer (bare en forklaring til de som kanskje er litt utenforstående). Forumet er ikke til for reklame.... (det finnes det nok av på hovedsiden -> betalt sådan). Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Skulle nesten hatt en kategori for egenreklame. Senest i går var det en som prøvde å reklamere for en sjappe som heter Fixotrix. Syns det er litt gøy også Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 normal! Hvor er normal? Jorden kaller normal! roflmao aner jeg en liten "The Netconnection-incident" antydning her Får håpe Netconnection skjerpet seg etter den blemmen, det er vel en stund siden nå Lenke til kommentar
pekle Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Hehe, dei lærte vel kanskje litt den gongen. Med den alert-stemningna som råder har så har dei alt å tape på å snuske meir, så det er nok relativt trygt å handle der. Men eg er langsint, så meg får dei ikkje som kunde. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 skjønner ikke hva det er alle syter så fælt over netconnection for... Fordi at folk her er stor tilhenger av "ulv, ulv!" Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 skjønner ikke hva det er alle syter så fælt over netconnection for... Fordi ikke alle liker butikker som utgir seg for å være kunder og skryter hemningsløst av sin egen butikk? Greit nok at Netconnection faktisk har gidd god kundebehandling til de som har handla der, men det vitner om en manglende forståelse for hva som er rett og galt når du bedriver aktivitet. Om noen ikke har fått med seg saken så er det tråden splittet personlighet??? det som gjør at mange ikke liker Netconnection. I tråden blir det avslørt at innehaverne i Netconnection fra Oktober 2001 til dem ble avslørt i Februar 2002 utgav seg for å være kunder i Netconnection, de anbefalte folk å handle der, de kom med priser og tilbud, snakket varmt om produkter fra Netconnection, og spurte på forumet om "Det produktet der (som selges hos Netconnection), er det bra?" ofte var det en annen fra butikken som svarte på tråden. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Fordi at folk her er stor tilhenger av "ulv, ulv!" Er da bra å rope "ulv ulv" når man faktisk ser en ulv Folk må selv få bedømme hvorvidt dem ønsker å handle hos Netconnection eller ikke, men det blir galt å ikke påpeke en så stygg ripe i lakken som den svært så kjente saken er. Selv føler jeg meg rundlurt av Netconnection (handlet der 1 gang før de ble avslørt) og har ingen planer om å handle der i framtida. Lenke til kommentar
uGn Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Lurer bare på en ting, lever de ? Jeg har sendt 3 bestillinger derifra den siste måneden, fått 1 bekreftelse. Sendte også inn en mail for 3 dager siden men har ikke hørt noe fra de. Tror de har dratt på CeBit hele gjengen jeg uGn Lenke til kommentar
ponke Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg har handlet der, og hadde bare positive saker å si etterpå. Og dette var før jeg hadde hørt om de gjennom hw.no sitt forum. De virket som en trivelig gjeng, de var kjappe og veldig flexible. Jeg hadde glemt av en ting, og de ettersendte varen som brev og jeg betalte ekstravaren selv senere. Vet at det ikke akkurat er standard, og at man ikke skal forvente slikt. Men hyggelig at det var verdt å prøve og at det gikk for en gangs skyld å få med en butikk på noe slikt. Men, har aldri hatt noe serviceproblem eller slikt med de, og derfor vet jeg ikke så mye. Pakken kom i alle fall Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
ponke Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Izex, hint for signaturen din... size=8 Den er grusomt stor slik den er nå, spesielt når du svarer hyppig. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg har handlet fra dem 2 ganger. En gang var før "schitzo-episoden" ble kjent og en gang etter. Jeg har fått god service og de har vært hurtig ang. levering. Men siste gangen bestillte jeg en Aquarius vannkjøling og den så nesten ut som om den var brukt. En liten hvit pappboks inni var litt reven og kjøleblokka så brukt ut under. Finnene på radiatoren var også litt bøyd men ikke verre enn at jeg lett kunne bøye de ca. slik de var med en linjal. Og CPU-blokka så ut som Swiftech'en min (MCX462B) ser ut på undersiden etter at den har vært i bruk i ett år. Hele dritten virka brukt. Men funker upåklagelig likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå