Gladlaksen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Ser på heroes første sesong. sett til episode 11. På slutten av episode 11 så er det når Peter ser for seg at det er HAN som sprenger new york. Etter jeg hadde sett episode 11 (fallout heter episoden) startet jeg å se på episode 12 (godsend heter denne episoden), men her kommer problemet. Det virker som det er en episode mellom 11 og 12 fordi det er mange ting i starten av 12'e episode som ikke jeg har sett før. F.eks at Nikki Sanders er i fengsel og det kommer fengselsbetjenter derav en av betjentene har skader i hele ansiktet. Dette har ikke jeg sett noe av før. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du har ikke gått glipp av noe. Det er sånn det skal være. Fikk du ikke med deg at Nikki gikk til politiet og ba om å bli arrestert i episode 11? Og i episode 12 er hun i fengsel. Ja, det er litt mellom der vi ikke har fått se, men det er sånn det er laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå