BB.king Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 jeg prøver på nytt jeg har logget meg på Mirc klienten og skrevet inn i psybnc : /bvhost highway.ostrevei.no og så trykket enter. jeg får beskjed om å skrive jump for å aktivere den nye vhosten. vel jeg gjør det og kobler meg på serveren på nytt , men hosten er fortsatt den samme gamle . hva gjør jeg feil Lenke til kommentar
Goldelf Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Skal du bruke en vhost, må du eige domene, og ha laga til subdomene. Du må også kunne gjøre "reverse dns" for og vise hosten på foreksempel irc. (FY F. dette er tidlig) Lenke til kommentar
BB.king Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 reverse dns ? HÆH ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Skal du bruke en vhost, må du eige domene, og ha laga til subdomene. Du må også kunne gjøre "reverse dns" for og vise hosten på foreksempel irc. (FY F. dette er tidlig) Du mener et shell? SÅ vidt som jeg vet så går det ikke ann å hoste vhost via domene. TA kontakt hvis jeg tar feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå