Papirpose Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Er dette mulig? altså koble vifteledningene på et ledig uttak i poweret? Jeg har ikke ekstra vifteutganger på hovedkortet (gammelt og dårlig), men jeg har hauger av vifter liggende :smile: Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Quote: On 2001-12-30 00:29, Papirpose skrev:Er dette mulig? altså koble vifteledningene på et ledig uttak i poweret? Jeg har ikke ekstra vifteutganger på hovedkortet (gammelt og dårlig), men jeg har hauger av vifter liggende :smile: Ja.. det er selvfølgelig mulig.. bare å ha litt peiling på hvor mange Volt du vil gi vifta.. kjøp en drevkontakt, sette ledningene på riktig sted.. og fyr opp. Det er veldig simpelt.. er sånn man egentlig bør gjøre det. Spesielt hvis man har skikkelig sinna vifter.. hvis man kobler en skikkelig sinna vifte på hovedkortet trekker den så mye strøm at hovedkortet tar kvelden Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 29. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2001 Hehe det var ikke verre nei Takk for hjelpen Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Neida.. det er veldig lett.. det gjelder bare å vite hvilket ledere som skal kobles til hvilke ledere.. altså.. du bør vite litt om hvilke ledere fra vifta som skal kobles til den og den lederen på drevkontakten fra powersupply'et. Det er veeeldig simpelt altså Her finner du en liten oversikt.. www.ocshoot.com/volt.htm Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 mFaFa har rett i at en kan ødelegge hovedkortet med å kople til en vifte. Ikke fordi vifta tar så mye strøm, men fordi strømbanene på HK er veldig tynne.Det lønner seg derfor å bruke strømuttakene fra poweret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå