Gå til innhold

Mistet brukernavn/passord til VIGO

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har søkt skole og sånt til neste år men, i mellomtiden har jeg mistet brevet hvor brukernavnet og passordet mitt. Er det noen som vet hvordan brukernavnet er bygd opp, sånn at jeg kan trykke på "glemt passord"? Evt. hvem jeg skal ringe for å få ordnet opp i det, jeg finner ikke noe nummer på www.vigo.no.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du vil få en SMS/e-post om at inntaket er klart, denne meldingen inneholder også brukernavn og passord.

8994705[/snapback]

Er du sikker på dette? Er surt hvis det ikke gjør det, og jeg blir stående uten skoleplass til høsten.

8994715[/snapback]

95% sikker..:p Men hvis du vil være på den sikre siden, kan du ringe inntakskontoret i din fylkeskommune.

Lenke til kommentar
Du vil få en SMS/e-post om at inntaket er klart, denne meldingen inneholder også brukernavn og passord.

8994705[/snapback]

Er du sikker på dette? Er surt hvis det ikke gjør det, og jeg blir stående uten skoleplass til høsten.

8994715[/snapback]

95% sikker..:p Men hvis du vil være på den sikre siden, kan du ringe inntakskontoret i din fylkeskommune.

8994740[/snapback]

Det var det det het, ringer i morgen jeg for å være på den sikre siden. Takk for hjelpen :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...