Krankemot Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hei, jeg har søkt skole og sånt til neste år men, i mellomtiden har jeg mistet brevet hvor brukernavnet og passordet mitt. Er det noen som vet hvordan brukernavnet er bygd opp, sånn at jeg kan trykke på "glemt passord"? Evt. hvem jeg skal ringe for å få ordnet opp i det, jeg finner ikke noe nummer på www.vigo.no. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 prøv med å ringe til skolen din Lenke til kommentar
Husee Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Tviler på at det er mange på skolen hans akkurat nå men :/ Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Kan jo hende det sitter noen på skolen hans og retter prøver fra nittenfireogfør Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Det er ikke skolene som tar seg av det, det er et organ i fylkeskommunen, men aner ikke hva det heter. Lærerne har nok fri, men det kan jo hende at kontoret driver med noe administrativt arbeid. Når er fellesferien egentlig? Lenke til kommentar
Aquageek Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du vil få en SMS/e-post om at inntaket er klart, denne meldingen inneholder også brukernavn og passord. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Du vil få en SMS/e-post om at inntaket er klart, denne meldingen inneholder også brukernavn og passord. 8994705[/snapback] Er du sikker på dette? Er surt hvis det ikke gjør det, og jeg blir stående uten skoleplass til høsten. Lenke til kommentar
Aquageek Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du vil få en SMS/e-post om at inntaket er klart, denne meldingen inneholder også brukernavn og passord. 8994705[/snapback] Er du sikker på dette? Er surt hvis det ikke gjør det, og jeg blir stående uten skoleplass til høsten. 8994715[/snapback] 95% sikker.. Men hvis du vil være på den sikre siden, kan du ringe inntakskontoret i din fylkeskommune. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Det er sant som Aquageek sier. Den svarslippen får du i juli-tider. Om jeg husker riktig, så kunne du sende svarslippen tilbake med ditt svar, eller svare elektronisk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Fellesferien starter neste uke, forresten. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Du vil få en SMS/e-post om at inntaket er klart, denne meldingen inneholder også brukernavn og passord. 8994705[/snapback] Er du sikker på dette? Er surt hvis det ikke gjør det, og jeg blir stående uten skoleplass til høsten. 8994715[/snapback] 95% sikker.. Men hvis du vil være på den sikre siden, kan du ringe inntakskontoret i din fylkeskommune. 8994740[/snapback] Det var det det het, ringer i morgen jeg for å være på den sikre siden. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Husee Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Kjedelig å stå der, uten brukernavn osv, hvis du har kommet inn på førstevalget. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg fikk passord og brukernavn på SMS idag tidlig:) Jeg har dog ikke mistet arket heller. Hvis du har mistet kan du kontakte rådgivern fra ungdonskolen og snakke med henne . Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg går på videregående da, har søkt om skoleplass for VG2... Lenke til kommentar
matsoz Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 noen som vet noe sikkert? har og mista dritten Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Hvis du har krysset av for SMS-varsling får du passord og brukernavn i meldingen. Endret 7. juli 2007 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Husee Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 hvis du har krysset av pA sms, fAr du ikke svar perr post da? (Sorry for utenlandskt tastatur) Lenke til kommentar
Billie Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Har du krysset av for sms får du ikke noe i posten. Og smsen skal inneholde både brukernavn og passord så det skal ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 jaok Jeg har krysset av paa forhaands svar saa det skal nok gaa bra! Naar faar man vite svaret da? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 jaok Jeg har krysset av paa forhaands svar saa det skal nok gaa bra! Naar faar man vite svaret da? 9039768[/snapback] det spørs i hvilket fylke du bor . hedmark veit jeg at er 15 juli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå