TST Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Karakterpresentasjoner. Se videoen Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Ble ganske skuffet over å se den traileren, last gen grafikk, minner om overlord og den animerte traileren var så evig fet at man forventet alt for mye til in-game. Får håpe man ikke trenger å være den classen(summoner), og får håpe det ikke er et helt vanlig alien spill. Hax and slash er greit, men det må gjøres med stil. Nå er det sant nok at det bare er en video in-game, men får håpe det blir bedre i de andre. Edit: Så den traileren før i dag, derfor kommenterte jeg ganske raskt Endret 3. juli 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Farmus Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Ble ganske skuffet over å se den traileren, last gen grafikk, minner om overlord og den animerte traileren var så evig fet at man forventet alt for mye til in-game. Får håpe man ikke trenger å være den classen(summoner), og får håpe det ikke er et helt vanlig alien spill. Hax and slash er greit, men det må gjøres med stil. Nå er det sant nok at det bare er en video in-game, men får håpe det blir bedre i de andre. Edit: Så den traileren før i dag, derfor kommenterte jeg ganske raskt 8993591[/snapback] jeg er ganske sikker på at det er mer å velge mellom:P gadd ikke ta meg tid til å finne det ut siden klokka er 6 på morningen x) noen som kan hjelpe me søvn problemer?? xD Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 selvsagt, de lager en trailer til hver klasse Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 joda, kan bli spennende dette. Kan ikke ta alle sorgene på forskudd før man har testa spillet selv;) Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) kan ikke akkurat si det var så veldig stor trailer da, så vanskelig og si hva jeg syns om det.men fikk litt følelsen av Sacrifice spillet til pc. menne noen som har litt mer info om dette spillet? kommer det på pc - xbox360? dato osv? virka veldig kult dette spillet Endret 5. juli 2007 av MoFFi Lenke til kommentar
Swimsuit Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 det kommer på både PC og Xbox 360, lanseringsdato er 12. September tror jeg! kommer vertfall i bjynnelsen av September Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Det er kommet en ny trailer, denne gangen så spillet langt bedre ut. Har desverre ikke linken, så google >.> Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Ble ganske skuffet over å se den traileren, last gen grafikk, minner om overlord og den animerte traileren var så evig fet at man forventet alt for mye til in-game. 8993591[/snapback] Du klager over at grafikken ikker er over-the-top i et rollespill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg