Gå til innhold

Trailer: Hellgate: London #1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble ganske skuffet over å se den traileren, last gen grafikk, minner om overlord og den animerte traileren var så evig fet at man forventet alt for mye til in-game.

Får håpe man ikke trenger å være den classen(summoner), og får håpe det ikke er et helt vanlig alien spill. Hax and slash er greit, men det må gjøres med stil.

Nå er det sant nok at det bare er en video in-game, men får håpe det blir bedre i de andre.

Edit: Så den traileren før i dag, derfor kommenterte jeg ganske raskt :roll:

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Ble ganske skuffet over å se den traileren, last gen grafikk, minner om overlord og den animerte traileren var så evig fet at man forventet alt for mye til in-game.

Får håpe man ikke trenger å være den classen(summoner), og får håpe det ikke er et helt vanlig alien spill. Hax and slash er greit, men det må gjøres med stil.

Nå er det sant nok at det bare er en video in-game, men får håpe det blir bedre i de andre.

Edit: Så den traileren før i dag, derfor kommenterte jeg ganske raskt  :roll:

8993591[/snapback]

jeg er ganske sikker på at det er mer å velge mellom:P

gadd ikke ta meg tid til å finne det ut siden klokka er 6 på morningen x)

noen som kan hjelpe me søvn problemer?? xD

Lenke til kommentar

kan ikke akkurat si det var så veldig stor trailer da, så vanskelig og si hva jeg syns om det.men fikk litt følelsen av Sacrifice spillet til pc.

menne noen som har litt mer info om dette spillet? kommer det på pc - xbox360? dato osv? virka veldig kult dette spillet :thumbup:

Endret av MoFFi
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...