Gå til innhold

Gratis .m4p konverterer?

Anbefalte innlegg

Kjøpte noen sanger via iTunes og kan ikke spille de av med mp3spilleren min.

Så jeg lurte på om det finnes en .m4p konverterer som gjør filene til .mp3?

Har googla men fant ingenting, de fleste koster penger og trialversionenen konverter max 60 sekunder av sangen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Filer som blir kjøpt fra en nettbutikk kommer med DRM (Digital Rights Management). Det er en sperre for ulovlig spredning av musikk filer. Musikk kjøpt via iTunes Store kommer også med en annen sperre som gjør at du ikke kan spille av disse filene på andre spillere enn iPod og iTunes.

Løsning:

Brenn alle de filene på en CD via iTunes..og deretter importer CDen som Mp3 i iTunes. (Husk å velge Mp3 som konvertering i iTunes instillinger.) Når du har importert sangene fra CDen må du inn i iTunes music mappen og fysisk dra filene over til din Mp3-spiller.

Den siste biten varierer. Det kan hende at du har fått med et eget programvare for din Mp3-spiller..Såfall importerer du filene fra iTunes mappen til biblioteket til Mp3 spilleren din.

Endret av euroshopper
Lenke til kommentar

Det finnes en måte som ikke er ulovlig i følge advokater. Men noen advokater mener det motsatte. men jeg vet ikke om jeg bør legge ut linken siden det er litt uenighet om det er ulovligt eller ikke. Men eg sie bare sånt at vis du e fast leser av data/IT sider på nette kan det lesest

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...