proxyz Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Minner svært mye om Heroes of Might and Magic! Lenke til kommentar
mESA Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Det var ganske likt Heroes of might and magic ja Lenke til kommentar
Farmus Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 ettelleraent ved spillet som trakk meg til det =) ser lovende ut.. skal nok prøves Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Trodde først det var en HOMM clone, men dette begynner virkelig å se lovende ut Lenke til kommentar
LMH Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Eit kvart spel med Kings Bounty i navnet har jo så klart store likhetstrekk med HOMM, og bra er det! Trur det kan bli bra Kampane såg ein del meir varierte ut enn kva vi er vant også, likar det! Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/King's_Bounty Originalen kom i 1990. Den ble bundlet med "The Heroes of Might and Magic Compendium" (1998) som inneholdt Kings Bounty, HOMM, HOMM2 og HOMM2:The Price of Loyalty expansion, og fremsto som forgjenger og inspirasjon til HOMM serien. Så det er faktisk HOMM som er en KB klone edit: Det er 3DO / New World Computing som står bak både Heroes of Might and Magic serien og Kings Bounty (originalen) hvis det ikke kom frem av innlegget mitt Endret 4. juli 2007 av Melfacion Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Videoen er utrolig bra ut! Skaffer nok spillet dersom INGEN trekker den konklusjon at den er lik HoMM4 i gameplay Endret 4. juli 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Xolan Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Battle ligner Heroes 3, noe som hever spillet 100 hakk i forhold til 4ern og 5ern etter min mening. Ser ut som spillet kan bli det Heroes V burde vært! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hva mener du med at battle ligner Heroes 3? Syntes HoMM 5 var veldig bra og et godt steg til å adoptere HoMM til 3D. Lenke til kommentar
Xolan Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg mener at selve kampsystemet, layout osv ligner mest på Heroes 3 iforhold til etterfølgerne 4 og 5. Både med hexagonrutenettet og objektene på bakken. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) HoMM V har jo alle disse elementene du nevner; hvorfor heves battlelayouten til King's Bounty 100 hakk over? Endret 4. juli 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Xolan Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Skal innrømme at jeg ikke har spilt H5 så mye da jeg gikk lei etter ett brett. I forhold til 4ern så er det for det første synsvinkelen som irriterer meg. For det andre er det at du kan bruke Heroen i kamp (på både godt og vondt). For det tredje synes jeg grafikken i KBL minner mere om H2 enn de nyere spillene, mer tegneserie-aktig, noe jeg liker. Overdrev kanskje med "100 hakk over", men jeg står fast ved at jeg foretrekker måten de gjorde ting på før 4ern. Det eneste jeg trekker fram som positivt i 4ern er skill/attribute-systemet. Elsket å avansere, og ha god kontroll på hvordan heroen skulle bli. I H3 var det litt for tilfeldig hvilke skills som ble tilgjengelige. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Må nesten si meg enig med at HMM har tapt seg. Selv gadd jeg ikke fullføre hverken 4 eller 5. Her er det mye direkte rippet fra HMM så rart om ikke det vil være i konflikt med noen patenter. Håper det går bra, for dette er et spill jeg håper kan ta opp tråden etter HMM 3. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Her er det mye direkte rippet fra HMM så rart om ikke det vil være i konflikt med noen patenter. Håper det går bra, for dette er et spill jeg håper kan ta opp tråden etter HMM 3. 9003895[/snapback] Det er ikke rart, da King's Bounty ble laget av samme folka bak MM og HoMM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg