TST Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Optimus Prime vs. Megatron. Se videoen Lenke til kommentar
mESA Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hmm, dette kan bli spennende. Håper spillet blir bra, selv om jeg håper mer på at filmen blir bra. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Filmen er en våt drøm for Transformersfans. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Filmen er helt rå. Fantastisk. Om spillet er 1/10 så underholdende som filmen så blir det årets spill for min del (sier ikke stort siden jeg ikke spiller så mye lenger, selv om det nok endres nå som Wii er innkjøpt). Jeg gleder meg til å endelig kunne spille som Optimus Prime. Men tør ikke ha noen forhåpninger til spillet, da jeg har heller dårlig erfaring med spill basert på film. Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 nei nei og nei...megatron skal jo transformeres til en pistol...doh doh doh! Lenke til kommentar
mESA Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Er filmen så bra som dere sier? Ahh....å høre det er ereksjonsverdig Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 jeg hadde store forventninger til filmen og jeg sitter enda med gåsehud 1 uke etter f0rpremieren. Lenke til kommentar
froand Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Filmen var dritbra, helt rå grafikk og lyd effekter.... Gleder meg til spillet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg