marsipankake Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hvordan kan jeg ta et snapshot tilsvarende "Print screen" av hele siden på et nettsted slik at jeg får et langt bilde av siden? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Det fins jo utallige tråder om dette emnet, men siden jeg er så grei vil jeg anbefale deg å laste ned Gadwin PrintScreen. Dette gratisprogrammet burde dekke alle dine behov mht screen caps. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg prøvde nettopp programmet, men det dekker hvertfall ikke mitt behov. Jeg ønsker et program som tar et bilde av hele nettsiden fra topp til tå, uavhengig av hvor mye som vises på skjermen. Om dette programmet gjør dette, har jeg hvertfall ikke funnet ut hvordan det gjøres ennå. Det vil IKKE hjelpe meg å bruke sider som f.eks http://browsershots.org/ Grunnen er at den aktuelle siden krever et passord. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Fast Stone Capture kan gjere dette, men det er ikkje gratis. Eit par andre alternativ finn du her: http://labnol.blogspot.com/2005/12/take-sc...ebpages-in.html Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Takker for tips. Men lenkene fungerer ikke for meg, det kan muligens ha noe med et ustabilt mobilnett å gjøre. Kunne du lastet ned en av dem om noen av lenkene fungerer for deg og laste det opp her? EDIT: Glem det, det virket å laste ned i Opera. Endret 23. desember 2007 av TSP Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg ser også etter et program som tar print screen fra topp til tå, så slenger meg på denne. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Testa Screengrab, ei utviding til Fx. Installerte den utan problem og fann ut at det berre var å høgreklikke i sida, der ScreenGrab var kome opp nederst på menyen. Valde å lagre sida som PNG, resultatet er vedlagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå