Enceladus Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Jeg er stor fan av Sudden Strike og Sudden Strike 2 og ønsker lignendes spill. Hvilke finnes det der ute? De bør helst være i 2D. Company of Heroes likte jeg ikke. Edit: Fant dette: Blitzkrieg II http://gamer.no/omtale/pc/blitzkrieg_ii/20031 8/10 Svært godt - Gamer.no Kom gjerne med andre forslag Endret 3. juli 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
koronag Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Blitzkrieg 2 er noe skrap, kjøp heller Blitzkrieg, som er dritbillig og drittøft. (Veldig likt Sudden Strike, bare bedre grafikk ++) Det finnes også en haug med tilleggspakker til Blitzkrieg, tror du kan kjøpe alle samlet under navnet Anthology, eller noe sånt. Samme folka som laget Sudden Strike, om jeg ikke tar feil. PS: Styr unna Panzers også. Om du kommer over 3D-skrekken, så bør du teste ut Soldiers: Heroes of WW2, som etter min mening er den aller, aller beste WW2-rts`en. (Inkludert Company of Heroes) Endret 3. juli 2007 av koronag Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Blitzkrieg 2 er noe skrap, kjøp heller Blitzkrieg, som er dritbillig og drittøft. (Veldig likt Sudden Strike, bare bedre grafikk ++) Det finnes også en haug med tilleggspakker til Blitzkrieg, tror du kan kjøpe alle samlet under navnet Anthology, eller noe sånt. Samme folka som laget Sudden Strike, om jeg ikke tar feil. PS: Styr unna Panzers også. Om du kommer over 3D-skrekken, så bør du teste ut Soldiers: Heroes of WW2, som etter min mening er den aller, aller beste WW2-rts`en. (Inkludert Company of Heroes) 8993619[/snapback] Enig med deg når det gjelder Soldiers Heroes of ww2, utrolig bra spill, som er vanskelig og veldig utfordrene. Utrolgi bra at alt er knusbart, kan ta en tanks å kjøre gjennom bygninger osv Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Har kjøpt meg Blitzkrieg og er strålendes fornøyd sålangt. Har gått igjennom tutorialen og startet på Allied Campaign. Ligner utrolig mye på Sudden Strike. Det er en ting som er litt dumt. Og det er at du ikke kan ta over fiendens kjøretøyer slik som du kunne i Sudden Stirke. Ved å ta over fiendes utstyr får jeg en følelse av at jeg bygger meg en liten hær på slagmarken, og det er artig. Da er det litt dumt at du ikke kan tilføye tanks og kjøretøy fra fienden. Var noe av det som var veldig gøy med Sudden Strike Bortsett fra dette virker det veldig bra. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Godt å høre, Blitzkrieg er fett. Men i det enda fetere Soldiers: heroes of WW2 kan du ta over absolutt alt, inkludert ransake døde soldater, stjele bensin, osv. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Godt å høre, Blitzkrieg er fett. Men i det enda fetere Soldiers: heroes of WW2 kan du ta over absolutt alt, inkludert ransake døde soldater, stjele bensin, osv. 9001309[/snapback] Skal teste det senere. Høres veldig interessangt ut. Men jeg er litt skeptisk til 3D grafikk. Alt ser somoftest j*** stygt ut i 3D! Endret 4. juli 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå