tidus2k4 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Snoket litt rundt på nettet i dag og kom over en historie om en død ps3. Ser ut til at det kan være et brukerproblem Yes, my friends ps3 broke. He came round mine explaining that his PS3 just died for no reason. I asked him if he used any buggerd games, dvds, or blu-ray. He said no. I asked him if he dropped it etc. No, no no. So I went round his to have a look. He had put black duct tape over the air vents. All of them. I said ‘why have you put duct tape over the vents?’ He replys with this: I am really cautious about my ps3. I really look after it. I don’t want dust getting inside it so I covered up the holes to stop dust from getting in.’ I was in tears. Kilde Endret 3. juli 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Er det mulig å gjøre noe slikt :!: Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Haha :!: Han må enten ha vært fullstendig retard eller rett og slett bare ikke skjønt poenget med hvorfor den har lufteutganger :!: Dette må vel være tull? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg kan ikke garantere noe.. men det står flere steder.. synd det ikke er noen bilder :\ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg tviler ikke. Unger og enkelte (sløkkede) voksne kan de finne på det utroligste bare tankene begynner å rulle. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Prototypen på en PS3 eier? Skal vedde på det er en amerikaner Lenke til kommentar
master_al Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Haha...sykeste jeg har hørt, at det går an Men er litt vanskelig å tro at det er sant da Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Overasker meg ikke. Folk har forsøkt å tørke den våte babyen sin i en tørketrommel. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Kanskje vi trenger noen advarsels meldinger på konsollene? "Error 666: Your blocking my airvents you idiot" Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Det er ganske godt gjort å greie å tenke seg til å teipe igjen luftutgangene for å forhindre at støv kommer inn :!: Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Fullstendig, komplett, idiotisk drittunge Men dette er ikke den første, den første var på smashmyps3.com, riktignok med slegge. Men hvis dette er sant, kan vi kåre 'Tidenes Teiteste Gamer Noensinne'! EDIT: Ungen er ikke amerikansk, men britisk! Han som postet opp den historien bor i Storbritania Endret 3. juli 2007 av S-r-ex Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Smashmyps3 er vel samme mann som hadde smashmy360 engang i tiden. Endret 3. juli 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Man kan si mye om han her, men tanken vaar god Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Tror ikke på det.. Men Blimblim (han franske som tar opp spill-videoer) har fått ødelagt sin, og har også hørt om to andre tilfeller i USA.. Så den er ikke udødelig.. :-/ Forøvrig så sendte Sony USA ut helt ny PS3, så snart de kunne spore pakken på UPS til dem, så har ikke hørt at noen måtte vente lenger enn 3-4 dager før de fikk den igjen. Tror det har vært Bluray-drivet som sluttet å virke i Blimblims tilfelle, det andre var det bare en 'popp-lyd' før han ikke klarte skru på maskinen igjen. Vet ikke hvordan det ville vært i Norge dog. :-/ Endret 3. juli 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hahahahahhahah. For en retard! Denne må komme på TV! Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Heheheh, fikk meg en god latter der ja:D Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 heheahhah! :!: er lov til å tenke Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) mens vi snakker om Ps3 og luftehullene. Har noen her tatt en tur innom Lefdal på strømmen storsenter? Makan til frekkhet, dem har PS3en opp ned, dvs luft uttaket er presset mot gulvet!! Endret 3. juli 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå