VikinGz Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 De som hadde allofmp3.com måtte legge ned og de starta opp en ny nettbutikk for musikk, det jeg lurer på om vi i norge kan kjøpe med god samvitighet slik som på allofmp3.com? Grunnen til at siden fikk starte opp er pågrunn av ny greie med lisensen ett eller annet... http://torrentfreak.com/allofmp3-shut-down...ian-government/ leste om det der... noen som vet? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Vil godt vite svaret på trådstartert spm. Og jeg har et eget; vil jeg kunne laste ned sangene jeg kjøper gjennom kontoen min opptil flere ganger, eller kan jeg kun laste de ned en gang? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Vi hadde jo lov å kjøpe musikk fra allofmp3.com Du får nok lasta ned bare en gang... ellers hadde garantert mange tusen brukt en og samme konto til slutt ikke vet jeg... ble for sen til allofmp3.com (visa sperra de ) Endret 3. juli 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå