Asaf_p Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg har en pc i første etasje, og tv er i 3 etasje. Går det an å sende filmer over CAT 5 på noen måte? Jeg har bredbånd (dvs at det går cat5 opp til stua fra første etasje). Eller er det andre måter å gjøre det? Det er slitsomt å brenne for hver film en skal se... Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Har en bærbar PC i stua jeg, som er koblet til tven. Xbox kan du streame til fra pcen i første etasje blant annet. Du kan også kjøpe produkter som du kobler til TV-en som lar deg streame fra PC-er rundt om kring i huset. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 lange kabler for lyd og blide kan og være en løsning , dog ikke noe spes bra . kiss selger dvd spillere som streamer fra datan , via ethernett , kabel og trådløst Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Apple TV? Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Finnes det DVD spillere som kan ta imot vanlig nettverkssignaler? Eller en boks som mellomlegg som fikser dette? I så fall er jeg interessert selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå