Skavold Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Hoppsann, godtfolk! Jeg har en Nokia E50 som jobbtelefon nå. Herlig sak egentlig, men den har en "bug" som irriterer meg. Hver gang noen har ringt meg, og jeg har et ubesvart anrop får jeg ikke sett hvem som ringte! Jeg får beskjed på velkomstskjermen om at noen har ringt, men når jeg går inn i anropslisten er den tom. Dette gjelder forresten også på mottatte anrop og utgående anrop også. Noen som har vært borti det? Kan jo selvsagt bare prøve å nullstille telefonen, men det synd jeg er litt "feigt", så jeg vil vente litt med det ... Takk! Endret 3. juli 2007 av OML Lenke til kommentar
DTS Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Loggvarighet står sikkert som "ingen logg"... -Gå på Logg via menyen (ikke via svartast). -Valg. -Innstillinger. -Sett Loggvarighet til X antall dager. Endret 3. juli 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Hahaaa! Latterlig enkelt Tusen takk skal du ha, T_H_X! (Saken regnes dermed som løst!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg