SvennAndre Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Heh, trodde et lite sekund at det var snakk om live streaming av konferansen dems over xbox live. Men ja, krysser fingra for en Assassins Creed demo Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 På same måte som i fjor, kan du ta del i årets E3 via Xbox Live. Les mer Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Trodde et lite sekund at det var snakk om Live streaming jeg også Men hørtes på ingen måte dumt ut dette heller Hvis spillene på denne lista du la ut Øystein er de spillene vi kommer til å se mye av på E3 vet jeg hvertfall om en som gleder seg noe enormt til neste uke Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Kommer det en demo til Assasins Creed så får jeg vel starte opp min 360 igjen, etter et halvt år dvale. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 gleder meg til å høre mer om lost odyssey. kanskje vi får en utgivelsesdato. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Heh, trodde et lite sekund at det var snakk om live streaming av konferansen dems over xbox live. 8992953[/snapback] Hehe, tenkte akkurat på det samme. Dette blir bra, håper de gir ut Assasin's Creed demo. Skader ikke med noen andre demoer heller, feks Mass Effect og BioShock. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Tro om de har glemt og liste opp ett spill.. Dere vet.. det som begynner på H og slutter på alo 3. Håper på Pgr4 eller The Simpsons Game demoer jeg. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Glimrande. Håpar på litt betre dekning enn ifjor. Kommer det en demo til Assasins Creed så får jeg vel starte opp min 360 igjen, etter et halvt år dvale. 8993305[/snapback] Kvifor må du alltid spesifisera at du ikkje nyttar deg av xboxen? Me veit du likar Wii. Me veit du ikkje brukar 360en din. Me veit det, ok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg