staljin Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hei, En kompis av meg har en Golf III 1.4 1992model hvis girkasse er gåen (vil ikke i revers). Har sett på nettet etter ny girkasse med 4 gir men finner ikke noe. Lurer på om det går an å montere en girkasse med 5 gir? Noen som vet? Takker Staljin Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Passer kassa på motoren tror jeg det vil funke! Kan hende du må skifte girstang i tillegg! Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Bor du i Stavangerområdet så ser det ut som de har en 4 trinnskasse på knoks http://test.nbfbildeler.no/templates/PartI...age_Id=25986341 Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Har du sjekka at det ikke bare er giroverføringen som er gåen ? Endret 4. juli 2007 av Harkonnen Lenke til kommentar
staljin Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Ja, bor i Stavanger området og hadde vært i kontakt med Knox. Den girkasse var solgt da jeg ringte, desutten så var den med 5 gir. Var innom VW forhandler og spurte om dette, de mente at det ikke skulle være noe problem å montere girkasse med 5 gir, dog en må tilpasse girkassefeste + passe på at speedometer greie passer. Er ikke noe ekspert på det området, men har en som er mekaniker, og han er litt sketisk da det blir vanskelig å vite nøyaktig hvilken girkasse som passer Staljin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå