Tethrix Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Har lett litt rundt på IF og andre kjente forsikringsselskaper, men finner ingen priser uten å måtte ringe inn og sende inn masse informasjon og sånt. Jeg har ikke en sykkel enda, men jeg driver på med å finne ut hvor mye det alt vil koste meg totalt. Så hvor mye ville det koste å forsikre en Honda cbr 2007 modell? Vet at det er flere typer forsikring, men jeg har ikke peiling. Lenke til kommentar
Shtian Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Prisen på forsikring varierer veldig fra forsikringsselskap til forsikringsselskap, jeg prøvde selv flere og endte opp med Dnbnor som hadde lett-sykkel forsikring på 5500kr i året, noe som er betydelig bedre enn Gjensidige sitt tilbud på 20000kr Ring litt rundt til forskjellige selskaper og spør Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Så det er såpass prisforskjeller ja. Venter på svar fra IF atm, men har en følelse av at de ikke er de billigste Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg har for ca. 4-5k tror jeg, også 2500kr for delkasko. Lenke til kommentar
JohnnyBeGooD Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Det beste er at faren din regger motorsykkelen.. Hvis han har bonus blir det billigere! Du får ikke overført bonus du har tjent på mc over til bil når du skal ha det! Det er billigere å regge 4 takere enn 2 taktere GL & HF Lenke til kommentar
haaka Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Har lett litt rundt på IF og andre kjente forsikringsselskaper, men finner ingen priser uten å måtte ringe inn og sende inn masse informasjon og sånt. Jeg har ikke en sykkel enda, men jeg driver på med å finne ut hvor mye det alt vil koste meg totalt. Så hvor mye ville det koste å forsikre en Honda cbr 2007 modell? Vet at det er flere typer forsikring, men jeg har ikke peiling. 8992897[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå