Gå til innhold

Bærbar til vgs.

Anbefalte innlegg

Neivel.. Men uansett så ser det ut til at det blir ILF90+ eller acer aspire 5920G

Har en finger på compalen altså, likte spesifikasjoner og design

9009892[/snapback]

HEL80 og IFL90+ har mulighet for bedre skjerm.

IFL90+ har mer grafikkminne, og du kan konfigurere den mye bedre enn aceren. CPU'en på aceren er ikke blandt de raskere i serien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen med erfaringer om acer 5920g

9028607[/snapback]

Jeg har litt erfaring med denne. Har hatt min i siden sist Lørdag, så har fått brukt den litt.

Den har funket veldig bra, men har ikke fått testet så mye spill.

I 3DMark05 og 06 har den ligget noen poeng under Zepto 6625 og Compal IFL90+, og disse er begge med 512MB dedikert minne på skjermkortet.

Jeg har da ikke slått av alt som går å svirrer i bakgrunnen som sidepanelet i Vista osv.

Ellers er jeg fornøyd med oppbygninga på maskinen, jeg var litt skeptisk etter å ha lest diverse tester, men jeg lurer på om de var edru når de testet.

Tastaturet er meget bra, nesten på høyde med HP sine tastaturer på de gamle NX-modellene. Eneste er venstreklikk og høyreklikk knappene som irriterer meg litt, de er harde og gir fra seg et litt høyt "klikk" når man bruker de.

Dette har jeg lagt bak meg siden jeg ellers er fornøyd med maskinen!

Samtidig kan jeg nevne den USB-kontakten som noen av testene avskyr. At det er 1mm fra enden av kontakten til dvd-drevet er tull. Når jeg har plugget i usb-kontakten til Habu-musa så er det 1mm klaring til drevet, ingen problem for å si det sånn.

I tillegg er det litt feilopplysninger ute å går på noen av nettbutikkene, det er blant annet gigabit ethernet, BGN standard på trådløskortet og intel turbomemory.

9051856[/snapback]

Dette er fra en annen tråd, men det er erfaringer med 5920G ;)

Rart av nettbutikken å "glemme" å skrive opp ting som gjør PCen bedre.. O.o

Gleder meg til å kjøpe denne til uka :D

EDIT: Tittei Leif.. :whistle:

Endret av 5-7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...