Øystein.F. Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Når gamle heltar frå spelindustrien slår seg saman, forventar vi noko stort. Les mer Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Dette spillet SKAL jeg ha! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Håper det kommer en demo av spillet. Da det virker interessant Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hmmm..ser ut som et må-ha ja . Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 dere prøvde en kopi av spillet som dere har på kontoret ja? testa dere den på vanlige tv'er? hørte rykter at uten HD tv så kan man bare glemme å lese teksten på skjermen :/ Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 dere prøvde en kopi av spillet som dere har på kontoret ja?testa dere den på vanlige tv'er? hørte rykter at uten HD tv så kan man bare glemme å lese teksten på skjermen :/ 8993096[/snapback] Spelet er testa på HD TV. Skrifta er temmeleg stor, så det burde ikkje vere eit stort problem. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Spillet er utvikla for det japanske markedet først og fremst, og der er ikke HD-tv særlig stort etter hva jeg vet? Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 det funker vel slikt at alt er stort å fint med HD innstillineger men så fort man prøver på vanlig tv så er man fitten. det gjelder vist The Darkness også men det er ikke så tekst heavy da. alle husker vel Dead Rising fadesen også kanskje? umulig å lese hadde vært fint å få det confirmed fra et eller annet hold hvordan det er på en vanlig tv. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 alle husker vel Dead Rising fadesen også kanskje? umulig å lese 8993554[/snapback] Dead Rising fikk en patch som fikset tekststørrelsen på vanlige tv'er. Ser ikke bortifra at de lager en patch hvis det viser seg å være et problem. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 uhh, dette må eg følge med på videre ja. :] Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Damn! Gleder meg til dette! Noen ord om når det kommer? edit: Fant det selv.. Og, det kommer 24.august til Europa.. Endret 3. juli 2007 av Sigurd_m Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Noen ord om når det kommer? edit: Fant det selv.. Og, det kommer 24.august til Europa.. 8994164[/snapback] Ja, det skrev jo Øystein i artikkelen - og i produktinformasjonen øverst i høyremenyen. Så alle som har lest artikkelen vet dette ;-) Lenke til kommentar
Balderac Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Shu ein stor blå drage, medan andre personar til dømes har ein minotaur eller ein sabeltanntiger. Det er gjennom desse mytologiske beista heltane får sine krefter. Sabeltanntiger er ikke et mytoligisk dyr, men en utdødd dyreart. Lenke til kommentar
Wartorn Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Dead Rising fikk en patch som fikset tekststørrelsen på vanlige tv'er.Ser ikke bortifra at de lager en patch hvis det viser seg å være et problem. 8993675[/snapback] Når var dette? jeg prøvde jo spillet for en måned siden, og null patcher var kommet ut. Leste på nettet at utvikleren ikke kom til å gidde å endre det, siden det var for mye jobb. Endret 4. juli 2007 av Wartorn Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 For et spill. Jeg har spilt det i 14 timer nå, og er fortsatt bare på Disc 1. Gleder meg til å komme videre. Har Gamer.no en anmeldelse klart snart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg