Gå til innhold

På utkikk etter billig/bra sted å trene i Oslo

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Haralds gym. Det er litt dyrt, men de gutta har f*** meg peil!! 430 i måneden. Er ikke noe pes å bo på frogner og trene på Haralds, noen få min med bane. Det blir billigere om du betaler for et år, 370 i måneden.

Endret av everhuge
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er dyrt, du betaler for kunnskap. Dessuten har de store kjedene ikke i nærhet av de samme vektene! Noe som er et stort minus. Du skal være rimelig liten for å nøye deg med 30-40kgs manualer.

Hos de store kjedene har de null kunnskap, men bredt tilbud i form av variert trening, oppdaterte fasiliteter, svømmebasseng osv.

Lenke til kommentar

Svindyrt spør du meg. Kunnskap kan du jo få med å lese en bok om styrketrening eller bare snuske rundt på nettet. De store kjedene har nok kunnskap også og de fleste har jo bekjente som er med i gamet. Forstår ikke helt hvorfor nevne et så dyrt treningssenter når trådstarter spør om et billig et. ;)

Lenke til kommentar
Svindyrt spør du meg. Kunnskap kan du jo få med å lese en bok om styrketrening eller bare snuske rundt på nettet. De store kjedene har nok kunnskap også og de fleste har jo bekjente som er med i gamet. Forstår ikke helt hvorfor nevne et så dyrt treningssenter når trådstarter spør om et billig et. ;)

9092822[/snapback]

Nei, du får virkelig ikke den samme kunskapen ved å lese en bok som å trene på Haralds. Du får ikke perfekt forståelse av en øvelse ved å lese som personlig rådgivning av, ikke bare en proff bodybuilder, men også folk som er høyskole utdannede og meget inovative. Pluss den super fordelen av å ha tilgang til eventyrlig tunge vekter (80 kg).

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke det er dyrt, du betaler for kunnskap. Dessuten har de store kjedene ikke i nærhet av de samme vektene! Noe som er et stort minus. Du skal være rimelig liten for å nøye deg med 30-40kgs manualer.

Hos de store kjedene har de null kunnskap, men bredt tilbud i form av variert trening, oppdaterte fasiliteter, svømmebasseng osv.

9090808[/snapback]

Det virker som om folk på SATS og Elexia er der for å holde seg i form. Det kan du jo på haralds også, det er bare et mer fokusert mijø. Er ikke så mange gym rotter der. Folk er der for å utrette noe, endten det er å vinne VM eller bare få six pack. Eller som meg vinne NM i benkpress. Jeg tror de makser ut på 32 kg maualer på SATS sentrum. Kan jo ikke engang varme opp skuldene med det tulle der. :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

9090808[/snapback]

Tror nok litt av grunnen til at de ikke har større vekter er for å luke ut den gruppen folk som ler av oss "normal" småfolk som synes 40kgs manualer er tunge nok i massevis. Ingen synes det er spesiellt gøy å trene blant sånne folk som dere med mindre man er stor nok til å få "respekt".. :roll:

Nei pump og bli stor på de lokale bulene dere, så kan vi småfolk få trene i fred på de dyre kjedene. ;)

Ontopic så kan jeg jo si at sats har blitt latterlig dyr i det siste.. 569,- i mnd! det er stiv pris det..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er du med i SiO har de veldig gode tilbud på treningssentrene sine med svømmehaller, styrketrening, solarium, badstu, steppingsaler og alt du kan tenke deg.

9300773[/snapback]

Var med der før, men er ikke student lenger :)

Lenke til kommentar

En annen ting med Haralds er at hvis man ikke har et sterkt ego når man kommer dit drukner mann i kjøtt, for å si det sånn. Virker som om nybegynnerne ikke klarer å fokusere og ender opp med å bli stille støttespillere.

Det går ann å gå innom å få personelig kosthold og trening veiledning av Jostein Ødegården, men det koster nok litt mer enn 400 i måneden. Haralds er nok en bule for de spessielt intresserte.

Endret av everhuge
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...