Livert Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Har lyst til å begynne å trene litt styrke, men gidder ikke betale flesk hos de store kjedene. Noen som vet om et bra sted i Oslo? Helst i Frogner-området Lenke til kommentar
everhuge Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Haralds gym. Det er litt dyrt, men de gutta har f*** meg peil!! 430 i måneden. Er ikke noe pes å bo på frogner og trene på Haralds, noen få min med bane. Det blir billigere om du betaler for et år, 370 i måneden. Endret 18. juli 2007 av everhuge Lenke til kommentar
warneck Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg synes ikke det er dyrt, du betaler for kunnskap. Dessuten har de store kjedene ikke i nærhet av de samme vektene! Noe som er et stort minus. Du skal være rimelig liten for å nøye deg med 30-40kgs manualer. Hos de store kjedene har de null kunnskap, men bredt tilbud i form av variert trening, oppdaterte fasiliteter, svømmebasseng osv. Lenke til kommentar
jøgleren Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Svindyrt spør du meg. Kunnskap kan du jo få med å lese en bok om styrketrening eller bare snuske rundt på nettet. De store kjedene har nok kunnskap også og de fleste har jo bekjente som er med i gamet. Forstår ikke helt hvorfor nevne et så dyrt treningssenter når trådstarter spør om et billig et. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Vel, 430kr er litt mer enn jeg kunne tenkt meg, men er jo likevel billigere enn kjedene der en fort må ut med 600kr måneden. Lenke til kommentar
everhuge Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Svindyrt spør du meg. Kunnskap kan du jo få med å lese en bok om styrketrening eller bare snuske rundt på nettet. De store kjedene har nok kunnskap også og de fleste har jo bekjente som er med i gamet. Forstår ikke helt hvorfor nevne et så dyrt treningssenter når trådstarter spør om et billig et. 9092822[/snapback] Nei, du får virkelig ikke den samme kunskapen ved å lese en bok som å trene på Haralds. Du får ikke perfekt forståelse av en øvelse ved å lese som personlig rådgivning av, ikke bare en proff bodybuilder, men også folk som er høyskole utdannede og meget inovative. Pluss den super fordelen av å ha tilgang til eventyrlig tunge vekter (80 kg). Lenke til kommentar
everhuge Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg synes ikke det er dyrt, du betaler for kunnskap. Dessuten har de store kjedene ikke i nærhet av de samme vektene! Noe som er et stort minus. Du skal være rimelig liten for å nøye deg med 30-40kgs manualer. Hos de store kjedene har de null kunnskap, men bredt tilbud i form av variert trening, oppdaterte fasiliteter, svømmebasseng osv. 9090808[/snapback] Det virker som om folk på SATS og Elexia er der for å holde seg i form. Det kan du jo på haralds også, det er bare et mer fokusert mijø. Er ikke så mange gym rotter der. Folk er der for å utrette noe, endten det er å vinne VM eller bare få six pack. Eller som meg vinne NM i benkpress. Jeg tror de makser ut på 32 kg maualer på SATS sentrum. Kan jo ikke engang varme opp skuldene med det tulle der. Lenke til kommentar
jøgleren Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Å så sterk Godt at det er andre mennesker som ikke har de samme ambinsjonene som deg Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Friskis og Svettis er veldig billig, nærmeste jeg vet om ligger på Majorstuen. Du betaler rundt 300 kr i mnd'en. Sjekk hjemmesiden deres: http://www.friskissvettis.no/oslo/t2.asp?p=20464 Lenke til kommentar
Livert Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Friskis og Svettis er veldig billig, nærmeste jeg vet om ligger på Majorstuen. Du betaler rundt 300 kr i mnd'en. Sjekk hjemmesiden deres: http://www.friskissvettis.no/oslo/t2.asp?p=20464 9160209[/snapback] Virket ikke så dumt, så ut til å ha et greit styrkerom i følge den videoen fra majorstua- Og ikke fleskedyrt Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg synes ikke det er dyrt, du betaler for kunnskap. Dessuten har de store kjedene ikke i nærhet av de samme vektene! Noe som er et stort minus. Du skal være rimelig liten for å nøye deg med 30-40kgs manualer. 9090808[/snapback] Tror nok litt av grunnen til at de ikke har større vekter er for å luke ut den gruppen folk som ler av oss "normal" småfolk som synes 40kgs manualer er tunge nok i massevis. Ingen synes det er spesiellt gøy å trene blant sånne folk som dere med mindre man er stor nok til å få "respekt".. Nei pump og bli stor på de lokale bulene dere, så kan vi småfolk få trene i fred på de dyre kjedene. Ontopic så kan jeg jo si at sats har blitt latterlig dyr i det siste.. 569,- i mnd! det er stiv pris det.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Ontopic så kan jeg jo si at sats har blitt latterlig dyr i det siste.. 569,- i mnd! det er stiv pris det.. 9190025[/snapback] Ja, det er latterlig. Jeg ble medlem der i mars i fjor, og jeg betaler 399,-, noe jeg syns er mer enn nok. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Må finne meg et nytt treningssenter for høstterminet i år. Manualene er blitt for lette på Atletica-kjeden. Latterlig at de ikke skal ha tyngre enn 32 kg. Får gjøre litt research rundt på forskjellige steder før jeg bestemmer meg. Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Er du med i SiO har de veldig gode tilbud på treningssentrene sine med svømmehaller, styrketrening, solarium, badstu, steppingsaler og alt du kan tenke deg. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Er du med i SiO har de veldig gode tilbud på treningssentrene sine med svømmehaller, styrketrening, solarium, badstu, steppingsaler og alt du kan tenke deg. 9300773[/snapback] Var med der før, men er ikke student lenger Lenke til kommentar
everhuge Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Å så sterk Godt at det er andre mennesker som ikke har de samme ambinsjonene som deg 9099643[/snapback] Hvorfor ikke? Når målene dine fortere med sterke ambisjoner. Unner alle sterke ambisjoner. Endret 18. august 2007 av everhuge Lenke til kommentar
everhuge Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) En annen ting med Haralds er at hvis man ikke har et sterkt ego når man kommer dit drukner mann i kjøtt, for å si det sånn. Virker som om nybegynnerne ikke klarer å fokusere og ender opp med å bli stille støttespillere. Det går ann å gå innom å få personelig kosthold og trening veiledning av Jostein Ødegården, men det koster nok litt mer enn 400 i måneden. Haralds er nok en bule for de spessielt intresserte. Endret 20. august 2007 av everhuge Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 exlexia på majorstua virker bra. men de tar seg godt betalt.. men da er vist oppfølgingen gratis.. 650KR med studentrabatt pr måned Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 noen nyheter på denne fronten? er på utkikk etter et greit treningsrom / helsestudio som man ikke trenger å tegne 6/12 mnd abo på og som er ganske billig (kjeder er uaktuelt pga pris og de er altfor generiske for min smak) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 kan jo melde deg på et fag ved uio og så kjøpe studentmedlemskap i sio sine treningssteder. Er jo noen slike spredt utover. Men det krever at du kan bli student. Skal du bare ha ferietrening og er student slik som meg koster dagspass 50kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå