Luringfax Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Hei Jeg trenger hjelp til å finne ut hvilken pc jeg skal ha. Pc'en skal klare Wow, Css, Bf2, Warhammer Mark of Chaos og de der. Jeg har ikke peiling på pc, så ikke spør om cpu og overklokking og det der, fortell meg heller hva det er.. Skjermen jeg har fra før er en gammel LCD Dell UltraSharp 1800fp, som jeg ikke vet oppløsningen på, ikke hvordan jeg finner det ut heller.. Legg gjerne til forslag. (skjermer og vis det trengs) skal ikke bygge selv. Til slutt, er det noen som har erfaring med www.jmdata.as? Endret 5. juli 2007 av Sjuskebabb Lenke til kommentar
Mystikal1 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hei Jeg trenger hjelp til å finne ut hvilken pc jeg skal ha. Pc'en skal klare Wow, Css, Bf2, Warhammer Mark of Chaos og de der. Jeg har ikke peiling på pc, så ikke spør om cpu og overklokking og det der, fortell meg heller hva det er.. Skjermen jeg har fra før er en gammel LCD Dell UltraSharp 1800fp, som jeg ikke vet oppløsningen på, ikke hvordan jeg finner det ut heller.. Legg gjerne til forslag. (skjermer og vis det trengs) Til slutt, er det noen som har erfaring med www.jmdata.as? 8992774[/snapback] med 10 k bør du få med deg Quad prosessoren, har ikke mye peiling selv, men litt har jeg Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Hei Jeg trenger hjelp til å finne ut hvilken pc jeg skal ha. Pc'en skal klare Wow, Css, Bf2, Warhammer Mark of Chaos og de der. Jeg har ikke peiling på pc, så ikke spør om cpu og overklokking og det der, fortell meg heller hva det er.. Skjermen jeg har fra før er en gammel LCD Dell UltraSharp 1800fp, som jeg ikke vet oppløsningen på, ikke hvordan jeg finner det ut heller.. Legg gjerne til forslag. (skjermer og vis det trengs) Til slutt, er det noen som har erfaring med www.jmdata.as? 8992774[/snapback] Jeg har ikke er fraing med JMdata.as men hadde tenkt til å kjøpe defra for en stund sidne, før jeg leste anmeldelse av den på webshoppguiden https://prisguiden.no/shop_review.p...=253&act=review Ikke særlig imponerende! Så råder deg ikke til å kjøpe derfra, selv om de har gode priser Et lite forslag: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=47473 Til og med litt til over til evt. mus/tastatur, skjermen vet jeg ingen ting om, så du får nesten se hvordan den er. Endret 3. juli 2007 av bruno99 Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Støtter forslaget til bruno her Må si at det var veldig bra Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Takk 8995506[/snapback] Versågod Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=49991 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå