itavd1 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hei. Jeg har en Fujitsu Siemens AMILO Pro V3505 som jeg har formatert og instalert Windows XP Professional Upgrade with Service Pack 2 (orginal fra Microsoft). Når jeg er ferdig med instaleringen er det flere ting som ikke virker: (Det er et gult "?" ved disse tingene på Enhetsbehandling) - Ethernet-kontroller - Lydenhet på High Definition Audio-buss - Modemenhet på High Definition Audio-buss - PCI FLASH-minne - PCI FLASH-minne - Skjermkort - Skjermkort (VGA-kompitabelt) - SM-busskontroller Mange av disse tingene bryr jeg meg egentlig ikke om. Jeg ønsker bare å få instalert nettverkskort slik at jeg kan komme på nett. Så spør dere: - Hvilket nettverkskort har du? - Vet egentlig ikke. Har forklart hvilken bærbar PC jeg har. Men, dersom jeg går på Systeminformasjon > Komponenter > Nettverk > Kort så står det RAS Async-kort Det trådløse fikk jeg faktisk til her en dag, men der kommer jeg heller ikke inn lenger Her har jeg: Intel PRO/Wireless 3945ABG Network Connection Ethernet 802.3 Før når jeg formaterte brukte jeg en uorginal Windows XP Pro CD, og da gikk alt som smurt. Hvem kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Gå inn på fujitsu-siemens og last ned drivere til din PC-modell Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du må installere driver-CDen som fulgte med maskinen (og som har alle drivere til hardware som din maskin har og som ikke følger med standard Windows-CD). Lenke til kommentar
itavd1 Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Gå inn på fujitsu-siemens og last ned drivere til din PC-modell 8992797[/snapback] Det har jeg prøvd. Lastet ned > lagt på STICK > Lagt over på Fujitsu'en > Kjørt install filen(e) Men den vil ikke. Har også lagt over driverne fra Fujitsu siden også prøvd å instalert nettverkskort osv med å browse til mappen jeg lagret driverne på. Men det vil ikke. Lenke til kommentar
itavd1 Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Du må installere driver-CDen som fulgte med maskinen (og som har alle drivere til hardware som din maskin har og som ikke følger med standard Windows-CD). 8992990[/snapback] Den CD-en har jeg ikke. Kan sende en E-post til Fujitsu og be de sende meg en ny, men tviler på at det går. Lenke til kommentar
itavd1 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg fikk lånt en CD til en som hadde lik PC og da var alt i orden. Takker for hjelpen !! CASE CLOSED! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå