Gå til innhold

Blomst, orginalt ikkesant?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere har sikkert lagt merke til at jeg svært sjelden kommenterer bilder der man har brukt history brush, eller bilder som på annen måte har en fargeklatt i et s/h-bilde. Det er fordi jeg ikke liker slike bilder særlig godt. De minner meg også om kelnerjakker til findressen, tupert hår og rosa tversoversløyfe til den hvite skjorten med smokingsnipper. Dette er naturligvis en individuell følelse, som er preget av mitt liv som ungdom. Nå vet dere det, hvis det er noe dere lurer på.

Lenke til kommentar

Ikke overvettes originalt, nei. Men det er ofte morro å lage en flott klisjé, bare for å vite med seg selv at man nå behersker teknikk - og dermed er i stand til å gjøre noe enda større senere..

 

Uansett - bildet - dessverre forstyrrer de vertikale stripene. Og jeg synes ikke den fargede blomsten stikker seg nok ut til at du får uttelling for effekten. Den er ikke 100% skarp, heller. Prøv igjen - må være tålmodig om du skal få skikkelig kontroll på fotograferings-teknikken :)

Lenke til kommentar
Ikke overvettes originalt, nei. Men det er ofte morro å lage en flott klisjé, bare for å vite med seg selv at man nå behersker teknikk - og dermed er i stand til å gjøre noe enda større senere..

 

Uansett - bildet - dessverre forstyrrer de vertikale stripene. Og jeg synes ikke den fargede blomsten stikker seg nok ut til at du får uttelling for effekten. Den er ikke 100% skarp, heller. Prøv igjen - må være tålmodig om du skal få skikkelig kontroll på fotograferings-teknikken :)

8993033[/snapback]

 

Takker for tilbakemelding :) ser hva du mener :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...