Fugitive Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Hei satt i natt og halvsov når jeg fikk en ZIP mappe! Har sakt nei til den tidligere fordi jeg viste det var virus Men nå har jeg driiten på pc'n da! og trenger hjelp med å fjerne det. My album heter zip filen. Og My Photoalbum heter filen inni zip mappa. Den irriterer meg noe så grenseløst, og vil gjerne bli kvitt det uten å reinnstalere hele skiten. Endret 3. juli 2007 av Fugitive Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 http://billys-recondite-ramblings.blogspot...lbum-virus.html Gadd ikke å sjekke de batch filene, var bare en tilfeldig link på google. http://www.google.no/search?q=My+album+msn...lient=firefox-a Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 http://billys-recondite-ramblings.blogspot...lbum-virus.html Gadd ikke å sjekke de batch filene, var bare en tilfeldig link på google. http://www.google.no/search?q=My+album+msn...lient=firefox-a 8992712[/snapback] takk, trur det fungerte! men for være på msn en liten stund, så finner jeg fort ut det Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Du må aldri åpne en zip mappe hvis du ikke vet hva som er inni.. Viruset sprer seg ikke før du dobbel klikker på zip mappa for å finne ut hva som er inni.. Endret 3. juli 2007 av Geisner Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Det er ikke problematisk å åpne en zip-fil (eller rar for den saks skyld) hvis du er sikker på at det faktisk er en zip-fil. Det problematiske er om du åpner kjørbare filer som ligger pakket i zip-filen. I dette tilfellet er det en scr-fil som ligger i zip-filen. Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 ja, og jeg vart trøtt! og så dum att jeg gjorde det! kan egentlig ikke skjønne att jeg gjorde det Pleier aldri å motta i første omgang, eller åpne hvis jeg ikke vet hva innholdet er. Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) har viruset enda... greia hjalp ikke. Endret 3. juli 2007 av Fugitive Lenke til kommentar
_jensen_ Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Det er det viruset jeg har fått å og jeg får det ikke vekk selv om jeg har kjørt sånn virus scanning om og om igjen.. Skjønner ikke dette jeg Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 bare driten dette.... prøver å få redde noen filer så jeg kan reinnstalere. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 bare driten dette.... prøver å få redde noen filer så jeg kan reinnstalere. 8994400[/snapback] Det er nesten komisk hvor patetisk windows er. En liten sak som dette her, og hele driten bryter sammen. Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 bare driten dette.... prøver å få redde noen filer så jeg kan reinnstalere. 8994400[/snapback] Det er nesten komisk hvor patetisk windows er. En liten sak som dette her, og hele driten bryter sammen. 8994420[/snapback] bryter ikke akkuratt sammen... Men kommer inn ny trojaner hele fuckings tiden!! har redda det jeg skal, prøver bare å fjerne viruset uten å reinnstalere. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) bare driten dette.... prøver å få redde noen filer så jeg kan reinnstalere. 8994400[/snapback] Det er nesten komisk hvor patetisk windows er. En liten sak som dette her, og hele driten bryter sammen. 8994420[/snapback] bryter ikke akkuratt sammen... Men kommer inn ny trojaner hele fuckings tiden!! har redda det jeg skal, prøver bare å fjerne viruset uten å reinnstalere. 8994516[/snapback] Nei, det er ikke noe å bryte sammen over, og dette er helt OT. Er bare så glad for at jeg slipper å tenke på sånt når man kjører linux. Har du store spill-behov? If not, maybe you should give it a shot - så kan du åpne så mange lugubre zip filer og trojaner du bare vil, uten at hele systemet kreperer. Endret 3. juli 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
norbat Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Hvis du har WinXP: Last ned SDFix til skrivebordet. Dobbeltklikk på SDFix.exe og det vil pakke seg ut til ei mappe i C:\SDFix Restart pc'n i sikker modus (tapp F8 under oppstart, velg sikker modus) Åpne SDFix-mappa og dobbeltklikk på 'RunThis.bat' for å starte programmet Velg Y for å starte rensingen Pc'n vil restarte, og SDFix vil fortsette. Når du har gjort dette, vil ligge som Report.txt i SDFix-mappa. Den poster du senere Last ned Hijackthis. Legg det i en egen mappe på skrivebordet. Start programmet, velg "Do a system scan and save a logfile". Loggfilen kopierer du og poster sammen med SDfix-loggen. EDIT: Hvis du har Vista, vil dessverre ikke SDFix fungere. Endret 3. juli 2007 av norbat Lenke til kommentar
LWSR Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 slå av resetpoint i systemrestore på XP , start maskinen i safebot ( klikk kjør / run og skriv in msconfig ) så popper det opp en vindue , gå på botini og klikk på saveboot... restart maskinen og kjør din antivirusprogram.. mye mer løper ikke unsett , den sletter din virus , når du har tatt en full systemscan gå på kjør igen , skriv msconfig og sett en hake på vanlig oppstart igjen..restart og aktivere din systemrestorepoint igjen og så skal din maskin funker igjen.. kanskje sletter msn også og last ned nytt .. du beholder alle kontakter uansett håper det funker Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Takk for fine tips her på slutten! Men var desverre litt for sent! 4 trojan meldinger i minuttet, og pc'n ble treigere og treigere! selvom internett var kobla fra! hardisken begynte å lage lyder som jeg ikke er så veldig begeistra over! Så bestemte meg for å reinnstalere, nå er pc'n 100% clean! desverre på program fronten også Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Takk for fine tips her på slutten!Men var desverre litt for sent! 4 trojan meldinger i minuttet, og pc'n ble treigere og treigere! selvom internett var kobla fra! hardisken begynte å lage lyder som jeg ikke er så veldig begeistra over! Så bestemte meg for å reinnstalere, nå er pc'n 100% clean! desverre på program fronten også 8997139[/snapback] Synd, min gamle Norton Antivirus 2006 slettet et msn-virus en gang i tiden Nå har jeg F-secure og vet ikke om det kunne klart det samme Edit: skrivefeil Endret 3. juli 2007 av IceSpirit Lenke til kommentar
LWSR Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Takk for fine tips her på slutten!Men var desverre litt for sent! 4 trojan meldinger i minuttet, og pc'n ble treigere og treigere! selvom internett var kobla fra! hardisken begynte å lage lyder som jeg ikke er så veldig begeistra over! Så bestemte meg for å reinnstalere, nå er pc'n 100% clean! desverre på program fronten også 8997139[/snapback] uten slå av restartpoint og kjøre maskin i savemodus fjerner ikke virusprogramet dine virus.. restart point er ikke ett must å slå av men sjip når du setter maskinen tilbake og så har du din trojaner igjen.. kanskje noe å huske for neste gang hvis du halvsover og klikker på filer fra [email protected] eller som han heter..fikk samme greier men åpnet ikke Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Takk for fine tips her på slutten!Men var desverre litt for sent! 4 trojan meldinger i minuttet, og pc'n ble treigere og treigere! selvom internett var kobla fra! hardisken begynte å lage lyder som jeg ikke er så veldig begeistra over! Så bestemte meg for å reinnstalere, nå er pc'n 100% clean! desverre på program fronten også 8997139[/snapback] uten slå av restartpoint og kjøre maskin i savemodus fjerner ikke virusprogramet dine virus.. restart point er ikke ett must å slå av men sjip når du setter maskinen tilbake og så har du din trojaner igjen.. kanskje noe å huske for neste gang hvis du halvsover og klikker på filer fra [email protected] eller som han heter..fikk samme greier men åpnet ikke 9002333[/snapback] kommer nok ikke til å trykke på ZIP filer i nærmeste fremtid Halvsoving og msn er ingen god løsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå