Gå til innhold

Hotell-anbefalninger i New York

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefalle noen hoteller sentralt i New York? 3-4 stjerner, average pris og fortrinnsvis sentralt...

Tittet mye på hotell.com, men det er litt for mange å velge mellom.

Skal for øvrig ha fly også, men det er vel enklere å finne :)

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bodde på et hotel som heter Pennsylvania Hotel, ligger midt i smørøyet, tvers over gata for Madison Square Garden. Helt ok standard. Husker ikke pris i hodet, men mener det ikke kostet all verden. Ligger 2 blokker unna Empire State, og ca 3 blokker unna Time Square. Metro + Togstasjon(underjordisk) ligger 4 minutter unna. Skal til NY i november igjen, og skal prøve å booke samma hotel, genial beliggenhet synes nå jeg

EDIT: link til hotellet Her

Ser det er 2 stjerners, mener dette duger mer enn nok i NY, skal jo bare sove og dusje på rommet. Så lenge det er rent sengetøy og håndkle til badet, og ikke no dyr på rommet, så er jeg mer enn happy, som sagt er det jo latterlig å betale det gule ut av ørene for å få sove litt.. bedre å bo greit, å bruke penga på andre ting i NY, alt for mye annet å bruke penger på der..... God tur

Endret av karrog
Lenke til kommentar

Da jeg var i NY var jeg "on a budget" og hadde som krav at det skulle være neste hakk over "hostels". For jeg nektet å dele rom med backpackere. Standarden var helt grei for å bare sove som han over sier. Ikke ett hotell man legger de store romantiske minnene om det er planen. Men ja, jeg kan anbefale Herald Square Hotel. Ut fra hva han over beskrev av plass høres det ut som de er veldig nærme hverandre, og det er sånn ca midt på manhattan. For dette hotellet ligger også noe kvartaler fra Empire, Maddison garden og kort vei til "Path" som er en ekspress T-bane linje som kjører langs nesten hele Manhattan.

Prøv å ignorer designet på sidene....he he:

http://www.heraldsquarehotel.com/

Før jeg bodde der bodde jeg noen dager på The New Yorker. Da var det jobben som betalte. Er ett av de største hotellene i NY. Helt greit, men jeg anner ikke hva prisen er. Men de har en kul "diner" i hjørne av fojaeen som minnet meg da om sånn Seindfeld diner. Var kult å spise frokost der.

http://www.newyorkerhotel.com/

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar

Takk for svar :)

Det er overraskelse/bursdagsgave til min samboer, så det bør være litt god standard, selv om vi i prinsippet kun skal sove der...

Har sett for meg å bruke 4-5000,- på 4 dager. det viktigste er vel egentlig beliggenhet vil jeg tippe.

Så på The New Yorker, og de tok ca 5500,- for standard rom i 4 dager.

Lenke til kommentar

Ille dyrt det var der nå, når jeg var der i februar kostet det 7500 tilsammen, for tur/retur fly inkl 1 uke på hotel Pennsylvania.

Hotellet var greit nok det, de skulle vist pusse opp flere etasjer når jeg var der, så kanskje du er heldig å får et nytt rom hvis du drar dit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...