Gå til innhold

8800 gts med 320 mb eller 640 mb minnet? [LØST]

Anbefalte innlegg

Jeg har en 20'' widescreen skjerm, og lurer på om jeg trenger 640 mb minet på skjermkortet eller om det holder med 320. Vurderer å overklokke.

Har nå club 3d 8800 gts med 320 mb minne, men vurderer å sende det tilbake å kjøpe 8800 gts med 640 mb. Det eneste problemet er at det nesten ingen butikker har det inne på lager før om en uke! Gidder ikke å gå over 3k for kortet.

Hva gjør jeg? :hmm:

MVH Andreas

Endret av 19andr1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er bare minnet som er bedre på 640mb. Jeg har kjøpt 320mb og du sparer litt penger

8992474[/snapback]

Jojo, men jeg kommer til å trenge minnet når jeg skal spille i høy oppløsning, gjør jeg ikke?

hvilken skjerm har du?

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg ville gått for 640 MB på en 20" widescreen. Har den versjonen på min 19" widescreen nå, og må si at det fungerer bra :D

Edit: Skriveleif

8992596[/snapback]

Seff kommer den til å funke fint, men det er om jeg trenger den?

Gidder ikke å stresse livet av meg med å sende det ene tilbake og vente på det nye hvis jeg ikke kommer til å merke noe forskjell.

skjønner?

Lenke til kommentar
Ja, det er nok lurt med 640mb versjonen....

Men det er vel ingen katastrofe og vente i en uke :!:

For akkurat der kan jeg ikke hjelpe deg ;)

8992651[/snapback]

Neida, men jeg har allerede ventet i en uke, å jeg klør i fingrene etter å få starta det nye beistet mitt :D (noe jeg ikke får uten skjermkortet)

Ingen som kan begrunne hvorfor jeg burde velge 640mb, annet en at det kan være greit å ha?

Lenke til kommentar
Med spill som Crysis, Bioshock og UT3 i horisonten kan det også være litt lurt å tenke litt fremover.

8992809[/snapback]

OK, sender det gamle tilbake i dag og legger inn bestilling på det nye(640mb)

Takker for svar alle sammen;O)

MVH Andreas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...