Gå til innhold

Biltur til Italia. Hva finner jeg på?

Anbefalte innlegg

God dag, Godtfolk! :D

Ehm. Det har seg slikt at min mor har bestemt seg for at ejg skal være med på biltur til Italia :hrm: Jeg har sagt at hvis ikke hun gjør det, så kan ejg betale for flybillett, bare jeg slipper å kjøre med de ned dit, men det kom ikke på tale :p

Så egentlig, gruer jeg meg noe veldig, men jeg tenkte jeg kunne spørre dere om noen tips til hva jeg kan finne for å ikke kjede meg så altfor mye på veien nedover :thumbup:

Jeg har planer om å sove en del, også har jeg fått tak i "100 ways to motivate yourself" lydbok :p

Så om noen har noe idèer, kan dere være så snille og dele de med meg? :roll:

Takk :w00t:

Edit: leif

Endret av VisualStudio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En god bok er jo aldri å forakte dersom du ikke blir bilsyk av å lese.

Har du tilgang på bærbar PC eller DVD-spiller med skjerm er jo feks å kjøre noen sesonger med en god serie du ikke har sett før en schläger, sikkert ikke vanskelig å få noen gode anbefalinger her på forumet.

Spice det hele opp med noen filmer så har du underholdning en stund.

Lenke til kommentar

Spør moren din om dere kan kjøre forskjellige leiebiler nedover, istedetfor å ta deres egen bil. Da kan dere jo eventuelt ta fly hjem igjen også.

Så kan dere leie litt kule biler, kanskje en Ferrari en liten stund.

Kanskje litt dyrt å leie en sånn bil, men dere kan jo f.eks. kjøre 3 dager med en vanlig bil, før dere leier en sportsbill for én dag eller noe.

Innbiller meg at det ikke blir så ensformig, og kanskje litt morsommere, hvis man gjør det på den måten. :)

Selv om det selvfølgelig vil koste litt mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...