Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

BBW's - Noen andre som deler mitt syn? N.B Bilder

Anbefalte innlegg

Alle jenter er deilige. Vel, nesten da. Men det er ikke noe i veien med XL-jenter - inkludert hun du postet bilde av. Jeg har variert smak og er altetende. Alt til sin lyst, liksom. Man spiser vel ikke bare kjøttkaker og stuet kål syv dager i uka heller? Noen ganger har man lyst på digre biffer med barnaise og andre ganger knekkebrød med agurk.

Det som betyr mest er hvordan jenter er som elskerinner - og da er sjarm og humør nøkkelen. Utseende har mindre å si, synes jeg. Lubne jenter kan være dritsexy og sjarmere deg i senk og slanke modelljenter kan være tørre og kjedelige. Og omvendt. Eller tvert imot. Man kan ikke dømme ei jente bare på et bilde. Men, som sagt, jeg blir tent av de fleste jenter. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker kvinner med store former, men det der blir mer overvekt enn former. Skjønner likevel din tiltrekning, men jeg tror jeg ville foretrekt noen kilo mindre, ja... Formene forsvinner liksom.

I motsetning til alt for tynne kvinner som ikke har noe som helst former, så blir dette nesten det motsatte: Istedet for en tynn strek, så blir det bare en stor sirkel, for å si det litt stygt og litt banalt... :whistle:

Edit: En del av de andre kvinnene på nettsiden fant jeg ganske attraktive... :D

Endret av LiamH
Lenke til kommentar
Alle jenter er deilige. Vel, nesten da. Men det er ikke noe i veien med XL-jenter - inkludert hun du postet bilde av. Jeg har variert smak og er altetende. Alt til sin lyst, liksom. Man spiser vel ikke bare kjøttkaker og stuet kål syv dager i uka heller? Noen ganger har man lyst på digre biffer med barnaise og andre ganger knekkebrød med agurk.

8998219[/snapback]

Amen. Jeg synes ikke det var direkte stygt selv.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...