ZsaZsa Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) **************OBS! Nakenbilder********************' Jeg tenner på store jenter med store pupper. Er det noen andre som deler mitt syn? Her er et bilde av drømmedama mi! Endret 3. juli 2007 av ZsaZsa Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Min mening: Det finnes en rekke mennesker jeg blir seksuelt tiltrukket av før henne, for å si det sånn. No offences made, og jeg respekterer ditt syn, men jeg deler det ikke. Puppene er veeeeeldig store, og hun er litt i grenseland når det gjelder fett imo. Lenke til kommentar
ZsaZsa Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg elsker store pupper. men de må være ekte! Liker når det er litt å ta i! Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Må si meg helt enig, deler ditt syn! Nam! Elsker slike damer Lenke til kommentar
ZsaZsa Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Det er kjempehyggelig å høre! Skulle gjerne ha snakka mere med deg på msn! Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Kan du utdype hva du finner så tiltrekkende ved slike "beist"? I mine øyne kunne jeg nesten ikke sett for meg en mer uatraktiv kvinne, men jeg respekterer ditt syn og vil gjerne høre en mer fyldig beskrivelse av hva som vekker dine lyster. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Beist faktisk. Det var jo også en måte å si det på. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Kan du utdype hva du finner så tiltrekkende ved slike "beist"?I mine øyne kunne jeg nesten ikke sett for meg en mer uatraktiv kvinne, men jeg respekterer ditt syn og vil gjerne høre en mer fyldig beskrivelse av hva som vekker dine lyster. 8994199[/snapback] Man er ikke noe mer i stand til å gi en rasjonell begrunnelse for et tenningsmønster fordi det avviker fra en (moralistisk) normal. Hvorfor liker du store pupper, spretten rumpe og smal midje, da? Lenke til kommentar
PiaJenta Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Kan du utdype hva du finner så tiltrekkende ved slike "beist"?I mine øyne kunne jeg nesten ikke sett for meg en mer uatraktiv kvinne, men jeg respekterer ditt syn og vil gjerne høre en mer fyldig beskrivelse av hva som vekker dine lyster. 8994199[/snapback] syns du kan respektere hans meninger nok til at du ikke sier "beist"... Dessuten: hadde flere vært som han, hadde ikke det vært så masse spiseforstyrrelser ute å gå, samme med depresjoner og diverse.. De fleste gutter lever i en fantasiverden med bilder, der dere ikke er klar over hvor mye jobb som er gjort med bilder for at jentene skal se slik ut.. spesielt de som er i mannfolk blad.. Derfor blir jeg veldig gla når jeg ser at det er noen som tenner på "det ekte" og det sunne. Husk at for ikke så veldig lenge siden var det om å gjøre å være feitest.. Det var det mennene ville ha... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Godt sagt, men, "de fleste gutter" er vel å ta i. De fleste av oss har et normal flott syn på hva som er sunt og ikke sunt, og pent og ikke pent. Ei naken jente er som regel vakker og noe man kan tenne på uansett form og størrelser, vil jeg si . Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hun der er både oversminket og overvektig. Ikke særlig sexy med andre ord. Og litjpia86: Tror ikke du finner så mange "sunne" mennesker på 'xl girls . com'. Naturlige kanskje, men ikke sunne. Hva skjedde med mellomtingen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Det blir bare... feil. Alt er for stort liksom. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Beist faktisk. Det var jo også en måte å si det på. 8994523[/snapback] BAIST, MAN! Nei, jeg står nok over. Heller nok litt mer mot de i midten. (Dvs folk med en betratelig tynner midje og mindre pupper, men ikke noen som ser ut som at de fant en tidsmaskin og besøkte Auschwitz.) Edit: Oversminket var òg en faktor. Nei til sminke, ja til mindre sminke blant folket. (Dette ble litt ot, menmen.) Endret 3. juli 2007 av J@cob Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Ser som de holder på å sprenge i hvert sekund Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Måtte bare sjekke nettsiden XL er vel å underdrive påstanden... Men respekterer deg helt. Har selv litt bizzare meninger, hehe... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Kan du utdype hva du finner så tiltrekkende ved slike "beist"?I mine øyne kunne jeg nesten ikke sett for meg en mer uatraktiv kvinne, men jeg respekterer ditt syn og vil gjerne høre en mer fyldig beskrivelse av hva som vekker dine lyster. 8994199[/snapback] syns du kan respektere hans meninger nok til at du ikke sier "beist"... Dessuten: hadde flere vært som han, hadde ikke det vært så masse spiseforstyrrelser ute å gå, samme med depresjoner og diverse.. De fleste gutter lever i en fantasiverden med bilder, der dere ikke er klar over hvor mye jobb som er gjort med bilder for at jentene skal se slik ut.. spesielt de som er i mannfolk blad.. Derfor blir jeg veldig gla når jeg ser at det er noen som tenner på "det ekte" og det sunne. Husk at for ikke så veldig lenge siden var det om å gjøre å være feitest.. Det var det mennene ville ha... 8994591[/snapback] Jeg tror egentlig de aller fleste er klar over at det er massevis av sminking, perfekte lysforhold, og massevis av etterarbeid på bilder man ser i de fleste slike blader.. Hvis ikke er det bare jeg som er veldig smart Angående det ekte og sunne, hun på bildet er vel ikke akkurat sunn tror jeg. Har vel tatt seg en burger eller to for mye. Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Må ærlig innrømme at berta på bildet blir litt .. voldsom. Hadde jeg finni hu der i bingen dagen derpå hadde jeg blitt redd. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Liker friske, sunne jenter som står på snowboard og bruker minimalt med sminke. Det der var vel det motsatte, så nei; jeg deler ikke ditt syn. Endret 3. juli 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Har man ikke annet å si enn at noe ang seksualitet er ekkelt, kan man finne seg et annet forum. 1 innlegg er slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg