TwiiK Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg har nylig anskaffet en Tatung 42" full HD tv og i går fyrte jeg og noen kompiser opp Perfect Dark Zero og Halo 2 i 4 player splitscreen på tv'n. Først prøvde vi PDZ i 1080p. Det gikk rimelig greit, men spillet stoppet opp (hang seg helt) i opptil 15 sekunder av gangen rimelig ofte. Så prøvde vi i 720p og problemet ble redusert, men forstsatt alt for merkbart. Så prøvde vi Halo 2 i de samme oppløsningene og det gikk svinhakkete i begge to. Vi har før spilt begge spillene i 4-player splitscreen på en sony triniton 30" crt tv og selv om det har sett elendig ut så går det veldig bra. Er virkelig dette et problem man må forvente fra den økte oppløsningen? At det ikke lenger går an (ja, vi synes ikke det gikk an) å spille 4-player splitscreen i spill? Takker for svar. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Vil tro at spillene kanskje ikke er helt optimalisert for 1080p. Har du prøvd noen andre spill, som bl.a. Gears of War, GR:AW II? Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Skrev jo at vi også testet 720p (1280x720 og 1360x768). GOW støtter bare 2 spillere og det går veldig bra uansett oppløsning. Kan teste GRAW 1 og 2 når jeg kommer hjem fra arbeid. Edit: Men skal nevnes at både Halo 2 og PDZ går veldig bra med 2 spillere i 1080p og 720p så det er når det blir flere enn det at det blir veldig mye hakking og trøbbel. Endret 3. juli 2007 av TwiiK Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Har selv spilt en del PDZ 4-player splitscreen på 720p helt uten problemer, halo 2 også for den saks skyld. De er ikke perfekt optimalisert noen av de, men det har såvidt jeg vet ikke noe med oppløsning å gjøre. Dere merker det sikkert bare bedre fordi det er en mye større TV og bildene er skarpere. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Vil tro det er grunnet at spillene ikke er optimalisert for konsollen, og at ved 4 stykker spiller på skjermen. Blir det for mye å rendrere. My two cents.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå