Pysj Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Møt Norges billigste mobiltelefon med super-3G. Les mer Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hei, flott test av flott telefon Har litt lyst på denne siden den er såpass billig, men er så bortsjemt med videoen på min 6280. Dette er no jeg trenger, for jeg filmer MYE. Har vel 2 GB med bare mobil-videoer på dataen. 6120 Classic har QVGA-opptak i steden for VGA. Til dere i Amobil: Er kvaliteten merkbart dårligere, eller fungerer den helt greit til filming? Hvordan blir 6120 C's video, sammenlignet med 6280? Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
hjaadd Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Et par skrivfeil, tenkte jeg bare skulle informere : - Det står Vidual Radio istedenfor Visual Radio - På den første setningen i konklusjonen mangler det ett mellomrom. Kjempefin test Likte den veldig godt, gleder meg alltid til å lese nye tester her på amobil Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Noen som vet når denne mobilen faktisk kommer? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 ehm, var det meg eller var det bilde av minneplassen, men stod ingenting om det? Samt er det kamra forran for video samtale? fant heller ikke det i teksten :S Men telefonen her så bra ut, men har fortsjatt en liten knapp på k610 fra SE. Men den ble jeg overaska over at koster 1600-1700kr på nett uten abonemang mens elkjøp skal ha over 3000kr for den uten abonemang :S Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg bestilte denne på komplett.no. Ser at det er ubekreftet når de får den inn, men jeg har god tid, så jeg får den vel en gang i løpet av 3-4 uker. Ser at batteriet ikke er allverden, men er vant med å lade mobilen min ofte, så det tror jeg ikke blir noe problem. Gleder meg Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) ehm, var det meg eller var det bilde av minneplassen, men stod ingenting om det?Samt er det kamra forran for video samtale? fant heller ikke det i teksten :S 8995901[/snapback] Det stod i hvert fall en eller annen plass at den hadde støtte for minnekort. Men den ble jeg overaska over at koster 1600-1700kr på nett uten abonemang mens elkjøp skal ha over 3000kr for den uten abonemang :S 8995901[/snapback] Hvor fant du den på nett til den lave prisen? 1600-1700? Endret 3. juli 2007 av StaBBer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 https://prisguiden.no/product.php?productId=42073 som skat vanskelig å få tak i for tiden. gsm.no har den til rundt 1800kr (før 1600) Lenke til kommentar
olechrt Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Noen som vet når denne mobilen faktisk kommer? 8994808[/snapback] Ja, noen som vet noe? Lenke til kommentar
twhoffma Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 ... Jeg begynner egentlig å miste litt tolmodigheten med å vente på denne telefonen.. Kanskje jeg hopper på 6290 istedet. De er jo nesten like teknologivis med unntak av super-3G, som jeg ikke kommer til å bruke uansett... Er litt sånn skuffet over at det ikke har kommet flere symbian 9.2 telefoner med duganes batteritid. Om bare E65 hadde feature pack 1.. Okey, nok syting fra min side. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 *bare sånn helt løst* kan jeg få kjøpe den dere testet? (det stod ikke noe takk til noen for utlån) ser at komplett tar inn hele 25stk den 16 (men er ikke sikkert den datoen holdes) Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) *bare sånn helt løst*kan jeg få kjøpe den dere testet? (det stod ikke noe takk til noen for utlån) *bare sånn hellt fast* Dessverre, vi har den bare til låns fra Nokia Endret 9. juli 2007 av Crocie Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg har bestilt telefonen. Er det slik at de som har bestilt tidligere har høyere prioritet enn de som f.eks bestiller i dag? Eller bare sender de til de 25 forskjellige som har bestilt uavhengig av når de faktisk bestilte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg