Gå til innhold

Test: Nokia 6120 Classic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, flott test av flott telefon :)

Har litt lyst på denne siden den er såpass billig, men er så bortsjemt med videoen på min 6280. Dette er no jeg trenger, for jeg filmer MYE. Har vel 2 GB med bare mobil-videoer på dataen. 6120 Classic har QVGA-opptak i steden for VGA. Til dere i Amobil: Er kvaliteten merkbart dårligere, eller fungerer den helt greit til filming? :) Hvordan blir 6120 C's video, sammenlignet med 6280?

Håper noen kan hjelpe :)

Lenke til kommentar

Et par skrivfeil, tenkte jeg bare skulle informere ;) :

- Det står Vidual Radio istedenfor Visual Radio

- På den første setningen i konklusjonen mangler det ett mellomrom.

Kjempefin test :) Likte den veldig godt, gleder meg alltid til å lese nye tester her på amobil ;)

Lenke til kommentar

ehm, var det meg eller var det bilde av minneplassen, men stod ingenting om det?

Samt er det kamra forran for video samtale? fant heller ikke det i teksten :S

Men telefonen her så bra ut, men har fortsjatt en liten knapp på k610 fra SE.

Men den ble jeg overaska over at koster 1600-1700kr på nett uten abonemang mens elkjøp skal ha over 3000kr for den uten abonemang :S

Lenke til kommentar

Jeg bestilte denne på komplett.no. Ser at det er ubekreftet når de får den inn, men jeg har god tid, så jeg får den vel en gang i løpet av 3-4 uker. Ser at batteriet ikke er allverden, men er vant med å lade mobilen min ofte, så det tror jeg ikke blir noe problem. Gleder meg :dribble:

Lenke til kommentar
ehm, var det meg eller var det bilde av minneplassen, men stod ingenting om det?

Samt er det kamra forran for video samtale? fant heller ikke det i teksten :S

8995901[/snapback]

Det stod i hvert fall en eller annen plass at den hadde støtte for minnekort.

Men den ble jeg overaska over at koster 1600-1700kr på nett uten abonemang mens elkjøp skal ha over 3000kr for den uten abonemang :S

8995901[/snapback]

Hvor fant du den på nett til den lave prisen? 1600-1700?

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

... Jeg begynner egentlig å miste litt tolmodigheten med å vente på denne telefonen..

Kanskje jeg hopper på 6290 istedet. De er jo nesten like teknologivis med unntak av super-3G, som jeg ikke kommer til å bruke uansett...

Er litt sånn skuffet over at det ikke har kommet flere symbian 9.2 telefoner med duganes batteritid.

Om bare E65 hadde feature pack 1..

Okey, nok syting fra min side.

Lenke til kommentar
*bare sånn helt løst*

kan jeg få kjøpe den dere testet? :p

(det stod ikke noe takk til noen for utlån)

*bare sånn hellt fast*

Dessverre, vi har den bare til låns fra Nokia ;)

Endret av Crocie
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...