Demonican Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Heisann! skal kjøpe meg ny prosessor, og lurer på hvilken jeg skal velge. valget står mellom disse to: opteron og X2 ser spesifikasjonsmessig at de er ganske like, bortsett fra at opteron prosessoren har en større cache. og det er en forskjell i pris på de to. hvilken burde jeg velge? jeg overklokker heller ikke takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Den billigste, hvis du ikke overklokker! Lenke til kommentar
Demonican Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 ok, men kunne tenkt meg å begynne å overklokke litt. er det bare til å øke frekvensen gradvis da eller? hadde vært fint om noen kunne linket til en side med info Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) HER har du en fin guide til hvordan du kan klokke prosessoren din. Om du får en bra stepping på Opteronen skal den kare over 3GHz. Kilde Endret 3. juli 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Kommer AMD-prosessorene til å synke i pris nå som Intel skal ha et stort priskutt? Eller er AMD allerede ferdig med priskuttingen? HVIS prisene går ned også på AMD's cpu-er kan det kanskje lønne seg å vente litt Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Når det gjelder socket 939, så har vel AMD gjort seg forholdsvis ferdig med den socketen. Det blir nok priskutt, men primært sett på socket AM2. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Okei. Mao ingen grunn å vente med å kjøpe ny cpu for trådstarter. Lenke til kommentar
Demonican Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 dette blir nok siste prosessor oppgraderingen min på denne socketen, siden den er så å si død. men håper den vil holde et års tid eller noe, så får jeg heller bare kjøpe et komplett nytt system da Lenke til kommentar
AMD-SUPER-64 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Opteron er jo CPU´er som er sykt klokkevillige Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg ville nok valgt en opteron, men den beste måten å sikre seg en CPu med godt overklokkingspotensiale er å kjøpe en brukt som allerede er testet. Men er du fornøyd med 2,6Ghz (og overhodet ikke bryr deg om du klarer å nå 3g-merket) er det bare å bestille et eller annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå