bearcarlsen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hei, Jeg har saumfart forumet her uten å finne det. Det at jeg ikke husker noen navn i forbindelse med programmet gjør det ikke saken enklere. Det var en bruker her som lagde et program for filoverføring i windows som var mye bedre enn windows innebygde, mener den også hadde funksjoner noe ala robocopy. Jeg husker hverken hva brukeren eller programmet heter. Men jeg husker funksjonen. Da jeg leter etter dette programet lurer jeg på om noen husker det eller tråden om programmet? mvh Bjørn Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Er det Erik Ranvik du snakker om? Ranvik.net? totalcopy? http://www.ranvik.net/totalcopy/ Endret 3. juli 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Takk, det er nok den. Det er enten Total Copy eller Total Commander. De er 2 forskjellige programmer, men ingen av de hadde funksjonen jeg letet etter. Prøver å finne en erstatter til RoboCopy Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Nå er ikke jeg sikker på hvilken funksjon du lette etter. Bruker selv totalcopy og er svært fornøyd Bare hyggelig forresten! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 kan det være uelands VikingCopy det er snakk om, etter som jeg har forstått det er det ganske likt totalcopy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå