RBW Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Prosessorkjernen "Lima" kommer ikke på markedet likevel. Etter en rekke forsinkelser droppes hele prosjektet. Les mer Lenke til kommentar
Illus Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Tjaa.. jeg har nå kjørt en enkeltkjerne Lima (3800+) i serveren min siden mars. Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Tjaa.. jeg har nå kjørt en enkeltkjerne Lima (3800+) i serveren min siden mars. 8991771[/snapback] Åh? Er den noe kjapp da? Lenke til kommentar
Illus Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Åh? Er den noe kjapp da? 8991800[/snapback] Funker helt greit til mitt bruk (webserver, mailserver, ftp o.l.) ikke kjørt noe bench på denne. Kjøpte den grunnet 45w siden jeg kjører 100% vifeløst oppsett Lenke til kommentar
RBW Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Tjaa.. jeg har nå kjørt en enkeltkjerne Lima (3800+) i serveren min siden mars. 8991771[/snapback] Jøsses! Du er også sikker på at det er en med Lima-kjernen? (Du er jo tydeligvis det, men må jo spørre) I følge PG har den aldri ligget inne med noen priser heller nemlig. Lenke til kommentar
Illus Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jøsses! Du er også sikker på at det er en med Lima-kjernen? (Du er jo tydeligvis det, men må jo spørre) I følge PG har den aldri ligget inne med noen priser heller nemlig. 8991826[/snapback] Nei noe guru er jeg ikke.. men den har typebetegnelse ADH3800DEBOX og er kjøpt på Amentio i mars. Google søk på denne med Lima gir da en del treff Lenke til kommentar
RBW Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Jøsses! Du er også sikker på at det er en med Lima-kjernen? (Du er jo tydeligvis det, men må jo spørre) I følge PG har den aldri ligget inne med noen priser heller nemlig. 8991826[/snapback] Nei noe guru er jeg ikke.. men den har typebetegnelse ADH3800DEBOX og er kjøpt på Amentio i mars. Google søk på denne med Lima gir da en del treff 8991831[/snapback] Japp, får en rekke treff her. Ser ut til at det er flere som har Lima-kjernen. Heder og ære til deg som fikk meg på rett kurs. Rettet opp i saken og går for å hente mer kafffe... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Stemmer bra det: AMD Compare - http://www.amdcompare.com/us-en/desktop/de...n=ADH3800IAA4DE Prisguiden: https://prisguiden.no/fritekst_sok....=Mozilla-search Artig! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Kan de ikke la Sparta få litt ære? Kanskje de har litt humor i det. Kanskje de er lei av alle som snakker om 300 hele tiden. This is Sparta! One of the weakest CPUs on the market. Lenke til kommentar
erpost Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Kan de ikke la Sparta få litt ære? Kanskje de har litt humor i det. Kanskje de er lei av alle som snakker om 300 hele tiden. This is Sparta! One of the weakest CPUs on the market. 8992167[/snapback] Haha :!: Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hva skyldes dette da? 8991796[/snapback] Sikkert at de trenger 65nm produksjonsfasiliteter til andre prosessorer. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hva skyldes dette da?8991796[/snapback] Den samme kjernen vil nok brukes i de nye Sempron-modellene med 512kiB L2 cache. Med andre ord er det snakk om en navneendring fra Athlon til Sempron slik at alle enkeltkjernemodellene blir hetende Sempron. Det er jo forsåvidt en grei løsning etter min mening. Etter dagens standard hører alle enkeltkjerner hjemme i budsjettmarkedet og da er det greit at de får et kjent budsjettprosessornavn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå