archanios Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Har i det siste surfa endel rundt på Webshopen til FotoVideo for å sammenligne litt prisar, og sjå på litt forskjellig utstyr m.a. Kom i dag over noko som eg syns virkar ein smule søkt. Canon 30D m/17-40L f4.0 15890,- Greit nok, men... Canon 30D 7995,- Canon Ef 17-40L f4.0 5999,- Det vil seie at dersom ein kjøper dei to separat og ikkje som ein pakke så sparer ein 2000 kroner. Skulle jo tru at det ville vere omvendt, og at dei kanskje ville slå av litt i prisen på ein samla pakke, men slik er det visstnok ikkje. Kan jo vere greit for folk å vite, dersom dei tenker på å handle der, at det muligens er like greit å kjøpe ting unbundled. Edit: Kan jo også nevne at 30D med Ef-s 18-55 kostar 1600 kroner meir enn berre huset. Greit at det ser ut som at 30D er på tilbud for tida, men hadde ikkje det då vore greit å senke prisen på pakkane med kameraet tilsvarande? Edit II: Sendte mail til FotoVideo og hørte om dei hadde noke lurt å fortelle, og fikk til svar at dei er litt treige med oppdatering av prisar i webshopen.. Greit nok. Endret 3. juli 2007 av archanios Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Litt OT, men er det bare hos meg at jeg kommer til forsiden hvis jeg f.eks prøver å klikke med inn på et av kameraene her? http://www.fotovideo.no/aspx/produkter.asp...%20speilrefleks Edit: Ser nå at det kanskje bare gjelder "30D - hus" Edit 2: Nå funker det.Ble bare tull dette her jo, ikke bra! Endret 3. juli 2007 av awesnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå