BakerHansen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Title says it all! Skriv inn hva du mener er en fest og eventuelt hva som ikke er. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Fest kan vell være så mangt. Men det essensielle forbli: Øl, søte jenter, gode venner, og bra musikk. Tar du bort et av de elementene fra en fest, så har du et problem... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Fest kan vell være så mangt. Men det essensielle forbli: Øl, søte jenter, gode venner, og bra musikk. Tar du bort et av de elementene fra en fest, så har du et problem... 8991552[/snapback] Ta bort søte jenter så har du en pølsefest? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jenter, gutter, musikk, noe å drikke og et dansegulv/sted å danse. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Fest kan vell være så mangt. Men det essensielle forbli: Øl, søte jenter, gode venner, og bra musikk. Tar du bort et av de elementene fra en fest, så har du et problem... 8991552[/snapback] Faen, da har jeg ikke vært på mange fester i mitt liv. Spilles jo alltid drittmusikk (har vel ingen venner med samme smak som meg, de fleste like lite morsomme kødde-sanger og resten hører på listepop). For meg er fest fulle fjortissjenter som spyr i trappen, sko som forsvinner, naboer som klager, folk ingen kjenner som kommer og stjeler drikke og foreldre som kommer og henter sine alt for fulle døtre som nettopp har hoppet fra altanen...var hvertfall slik det begynte så smått i 8./9.-klasse, nå er det vel mer som Snerk sier. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 fest er , plenty med alkohol til alle , fæl musikk på et alt for stort anlegg som spiller alt for høyt , alt for mange folk , som er overalt i huset , folk som spy , som puler , som sloss , gjerne samtidig . naboer som klager , politi som klager , ødelagte inventar , mer slåssing , billige damer . og en hver god fest ender med at alle blir kastet ut , gjerne litt etter klokken 12 hvist noen av disse elementene mangler så er det et forspill Lenke til kommentar
ostov Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 fest er , plenty med alkohol til alle , fæl musikk på et alt for stort anlegg som spiller alt for høyt , alt for mange folk , som er overalt i huset , folk som spy , som puler , som sloss , gjerne samtidig . naboer som klager , politi som klager , ødelagte inventar , mer slåssing , billige damer . og en hver god fest ender med at alle blir kastet ut , gjerne litt etter klokken 12 hvist noen av disse elementene mangler så er det et forspill 9000930[/snapback] Heter vel egentlig vorspiel... Forspill er noe en bør ha før sex Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 fest er , plenty med alkohol til alle , fæl musikk på et alt for stort anlegg som spiller alt for høyt , alt for mange folk , som er overalt i huset , folk som spy , som puler , som sloss , gjerne samtidig . naboer som klager , politi som klager , ødelagte inventar , mer slåssing , billige damer . og en hver god fest ender med at alle blir kastet ut , gjerne litt etter klokken 12 hvist noen av disse elementene mangler så er det et forspill 9000930[/snapback] Heter vel egentlig vorspiel... Forspill er noe en bør ha før sex 9004974[/snapback] tja , i min krets kaller vi tiden før vi går på byen forspill .. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Fest kan vell være så mangt. Men det essensielle forbli: Øl, søte jenter, gode venner, og bra musikk. Tar du bort et av de elementene fra en fest, så har du et problem... 8991552[/snapback] Ta bort søte jenter så har du en pølsefest? 8994214[/snapback] Ergo, et problem. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Karsk, søte mennesker, kreativ musikk, stripping, kassegitar og allsang (en stund iallfall), gjøre vågale ting, diskutere ting du ALDRI ville ha gjort ellers.... våkne opp med passe skallebank og bondeanger. Det "går"... Vel møtt neste helg. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Fest kan vell være så mangt. Men det essensielle forbli: Øl, søte jenter, gode venner, og bra musikk. Tar du bort et av de elementene fra en fest, så har du et problem... Ta bort søte jenter så har du en pølsefest? Tenkte på akkurat det samme :!: Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Kan vel fjerne gode venner.. så har man alle de søte jentene for seg selv Lenke til kommentar
Parabolo Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Fest kan vell være så mangt. Men det essensielle forbli: Øl, søte jenter, gode venner, og bra musikk. Tar du bort et av de elementene fra en fest, så har du et problem... 8991552[/snapback] Beste definisjonen jeg har hørt på lenge. Den slo i hvertfall den mamma kom med, for noen uker siden. Endret 19. juli 2007 av Parabolo Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hvilken konklusjon kom hun med da? Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 altså det jeg ville kalle en fest er nr 1: God stemning! Man slipper å bry seg om den 2 meter breie fyren som ser stygt på deg hele tiden feks. Også har du gode venner og generelt kule og sosiale folk. Også kommer jenter! JENTER JENTER JENTER! det som skiller mellom en god og en veldig god fest er antallet jenter! musikken bryr man seg om til klokka er 10, også har du fått i deg nok alkohol til å høre på absolutt alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Øl, musikk og folk = partey! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 øl gjer stemningen ekstra god, men sprit kan også vere deiligt når du blander det godt ut ellers er fester best når det er mange ukjente og kjendte personer (gutter/jenter). treng ikkje alltid å vere musikk, om det er på beach-en eller nokke Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Mange som spiller/prøver og oppføre seg så wasta som mulig, drittmusikk, alkohol, politi, ødleggelse, mange/noen ukjente, sko som blir borte, folk som spyr... jaja, det finnes heldigvis unntak Jeg er 15 (noe dere sikkert skjønte etter det jeg skrev over) Endret 7. august 2007 av Jokkulf Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 En god fest består av null klær, dobbelt så mange jenter som gutter, bare karsk og en utømmelig kilde tobakk. En plass å stupe fra og et hav å lande i er heller ikke å forakte. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Likte Rippo sin definisjon, men ; Jenter, drekke, sted, bra liv. Men så liker ikke jeg så store fester, bedre med en gruppe på 10-12 som drekke sammen og koser seg, uten å bli stup drita - selvom det trengs en gang iblant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå