Gå til innhold

Definèr fest her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fest kan vell være så mangt. Men det essensielle forbli: Øl, søte jenter, gode venner, og bra musikk. Tar du bort et av de elementene fra en fest, så har du et problem...

8991552[/snapback]

Faen, da har jeg ikke vært på mange fester i mitt liv. Spilles jo alltid drittmusikk (har vel ingen venner med samme smak som meg, de fleste like lite morsomme kødde-sanger og resten hører på listepop).

For meg er fest fulle fjortissjenter som spyr i trappen, sko som forsvinner, naboer som klager, folk ingen kjenner som kommer og stjeler drikke og foreldre som kommer og henter sine alt for fulle døtre som nettopp har hoppet fra altanen...var hvertfall slik det begynte så smått i 8./9.-klasse, nå er det vel mer som Snerk sier.

Lenke til kommentar

fest er , plenty med alkohol til alle , fæl musikk på et alt for stort anlegg som spiller alt for høyt , alt for mange folk , som er overalt i huset , folk som spy , som puler , som sloss , gjerne samtidig . naboer som klager , politi som klager , ødelagte inventar , mer slåssing , billige damer .

og en hver god fest ender med at alle blir kastet ut , gjerne litt etter klokken 12 :p

hvist noen av disse elementene mangler så er det et forspill ;)

Lenke til kommentar
fest er , plenty med alkohol til alle , fæl musikk på et alt for stort anlegg som spiller alt for høyt , alt for mange folk , som er overalt i huset , folk som spy , som puler , som sloss , gjerne samtidig . naboer som klager , politi som klager , ødelagte inventar , mer slåssing , billige damer .

og en hver god fest ender med at alle blir kastet ut , gjerne litt etter klokken 12 :p

9000930[/snapback]

Heter vel egentlig vorspiel... Forspill er noe en bør ha før sex

Lenke til kommentar

9000930[/snapback]

Heter vel egentlig vorspiel... Forspill er noe en bør ha før sex

9004974[/snapback]

tja , i min krets kaller vi tiden før vi går på byen forspill ..

Lenke til kommentar
Fest kan vell være så mangt. Men det essensielle forbli: Øl, søte jenter, gode venner, og bra musikk. Tar du bort et av de elementene fra en fest, så har du et problem...

8991552[/snapback]

Ta bort søte jenter så har du en pølsefest? :D

8994214[/snapback]

Ergo, et problem.

Lenke til kommentar

Ta bort søte jenter så har du en pølsefest? :D

Tenkte på akkurat det samme :!:

Lenke til kommentar

8991552[/snapback]

Beste definisjonen jeg har hørt på lenge. Den slo i hvertfall den mamma kom med, for noen uker siden.

Endret av Parabolo
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

altså det jeg ville kalle en fest er nr 1: God stemning! Man slipper å bry seg om den 2 meter breie fyren som ser stygt på deg hele tiden feks. Også har du gode venner og generelt kule og sosiale folk. Også kommer jenter! JENTER JENTER JENTER! det som skiller mellom en god og en veldig god fest er antallet jenter! musikken bryr man seg om til klokka er 10, også har du fått i deg nok alkohol til å høre på absolutt alt.

Lenke til kommentar

Mange som spiller/prøver og oppføre seg så wasta som mulig, drittmusikk, alkohol, politi, ødleggelse, mange/noen ukjente, sko som blir borte, folk som spyr...

jaja, det finnes heldigvis unntak :) Jeg er 15 (noe dere sikkert skjønte etter det jeg skrev over)

Endret av Jokkulf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...