Noiz Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Gleder meg til denne filmen ja Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Nå er den visst ute ser jeg. Noen som har sett den? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Nei, men jeg har den nede og klar for å bli sett. Får bli enten i kveld, eller i morra. Filmen er vel på rundt 60-80min. Det ble sendt en ny promo til sesong 5 med nye scener som ble sendt rett etter The Fall of Sam Axe ble sendt. http://www.youtube.com/watch?v=50dJ6wB7aEw God dose gjesteskuespillere Burn Notice har hatt til nå.. http://www.imdb.com/list/wapZwnH1Amc/ Endret 18. april 2011 av Maury Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Så ferdig filmen nå. Jeg likte den godt, var som er forlenget episode uten Michael i hovedrollen, og helt uten Fiona. Historien er ikke så complex, det er faktisk gangske grei good vs bad guys-film som ikke er akkuratt helt kjedelig. Faktisk er det morsomme med filmen er at Bruce Campbell(Sam) er 100% gjennom hele filmen som han skulle vært noen år yngre, og et hakk bedre enn på Burn Notice, siden her er han i fokus hele tiden. Det i betraktning av at hele filmen har det som gjør Burn Notice til en såpass grei serie, er også tilstede. Action, komikk, MacGyver-løsninger med en slutt som er avsluttende. Slutten er vel bare et par år før sesong 1 av Burn Notice. Gjesteskuespillerne var ok. Badguy`ene var ok badguys, eyecandy`en er ok(selv om skuespillern var heselig i Lost), cameo`en til Lenny Clarke var morsom, og de andre var gangske så greie. Hele filmen var i sør-amerika så og si, så det var en del kjedelig sør-amerikanske engelsk-aksanter der. Jeffrey Donovan(som spiller Michael) gjør en gangske så grei jobb med å regisere tv-filmen. I tillegg til å ha en cameo i filmen, som jeg likte godt. 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Serien har starta opp igjen, dersom noen ikke skulle ha fått med seg det Sett dem to føste episodene i S05, og stilen er den samme. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Selvfølgelig. Alltid det samme på en god måte. 3 episoder av den nye sesongen ute. Skuespillet i episode 2 når det kom til skuespillerne som spiller Madeline og Michael var gangske så bra. Skjønner hvorfor hun som spiller moren til Michael blir nominert til Emmy`er liksom. Endret 12. juli 2011 av Maury Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Likte del 2 av sesong 5 godt. Anson Fullerton er virkelig en av de beste skurkene på serien så langt. Jere Burns er bra i å spille badguys, og gleder meg til denne sesongen av Justified hvor han har en betydeligere rolle. Synes serien kanskje gjør dumme valg til tider, men det er igjen for å holde serien i live. Jeg håper at serien setter et sluttpunkt etter sesong 7 ihvertfall. Stund igjen til sesong 6 nå uansett, som starter i sommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå