Xecuter Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg digger denne serien. Sinnssykt kul og jordnær serie, liker at det ikke er så overdrevent "amerikansk" hvis du skjønner. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg hadde helt glemt at de hadde startet på igjen. Håper at folk bruker spoilere hvis de skal røpe noe fra sesong 4 her. Gleder meg til å komme i gang med Burn Notice igjen. Må bare gjøre meg ferdig med alt annet jeg ser på for tiden. Har de kommet langt forresten? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Etter nattens episode gjenstår det 4 episoder av årets sommer-sesong. Da er sesong 4 tilbake med 6 nye episoder på nyåret som er resten av sesong 4. Både sesong 5 og 6 er blitt bekrefta kommer. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det høres flott ut. Håper det holder same nivå som tidligere sesonger da. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Noen som hanger med fremdeles? Ny episode i morra Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jupp, og ser ut som det begynnes å jobbe med prequel`en til Burn Notice og(se hva jeg linket og skrev i serieprat-tråden). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Henger seff med, men tråden var falt ut av mine innlegg så jeg har ikke tenkt på den. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ja, så linken din i går. Konge!! Gleder meg allerede. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Har sett ferdig seriene mine... blir vel denne her nåfremover! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Wow for ein sesong avslutning. Hadde egentligt håpt at michael skulle gå rambo på slutten, men det var vel ikkje so realistisk. Synes episodene var veldi bra, eg satt i spenning heile veien. Endret 17. desember 2010 av Noiz Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Å svarte! Har helt glemt at det var finale i går. Dobbelepisode var det vel og om jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Å svarte! Har helt glemt at det var finale i går. Dobbelepisode var det vel og om jeg ikke husker helt feil Ja det var dobbel episode, og dei bør du absolutt få med deg Endret 17. desember 2010 av Noiz Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Å svarte! Har helt glemt at det var finale i går. Dobbelepisode var det vel og om jeg ikke husker helt feil Ja det var dobbel episode, og dei bør du absolutt få med deg Konge!! Satser på å få sett de i kveld Btw, det er vel bekreftet at det kommer flere sesonger ikke sant? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 ja, eg trur det er 6 sesonger som er bekreftet, og det står på USAnetwork " Season 5 returns summer 2011" Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Både sesong 5 og 6 er bekreftet. Har jeg tro på at en siste og sesong 7 også kommer. Sesong 5 og 6 ble annonsert samtidig, fordi USA Network var så fornøyde med seertallene. Herlig sesongfinale, spesielt Fiona, Michael og Madeleine. Skjønner godt at Sharon Gless som spiller Madeleine, moren til Michael blir nominert til Emmy. Fordi det klarer hun godt å gjøre seg fortjent til i de episodene hun har bra materiale, slik som denne sesongfinalen. Synd å se at Brennen er dau, men likte hvordan det var Dead Larry som endte opp med å drepe han. Elsket den psykopaten, Brennen altså. Jay Karnes er så awsome blitt i å spille badguys post-The Shield. Klarte det godt som voldelig stalker i Sons of Anarchy og. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 DET var en bra sesongslutt det. Ja det er litt synd at Brennen er dau, men da slipper Michael å bekymre seg for at han dukker opp igjen i hvertfall Gleder meg til fortsettelsen nå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Nå er datoen til prequel-filmen rundt Sam Axe blitt annonsert, "Burn Notice: The Fall of Sam Axe" komer 17 april. Jeffrey Donovan(som spiller Michael Weston) har regisert tv-filmen. Han har også i tillegg fått en rolle i sin andre Clint Eastwood-film også. 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Herlig, promo for filmen "The Fall of Sam Axe". Kommer 17 april. http://www.youtube.com/watch?v=OMnDhnBlfhY Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Ny promo til The Fall of Sam Axe Elsker at de lager slik tv-film av en favorittkaraktern min på serien. http://www.spoilertv.com/2011/03/burn-notice-fall-of-sam-axe-trailer-2.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå